星戰.承傳


作為星戰果粉,對今次迪士尼收購,其實只能說是悲喜參半。

喜的是、已經沉靜多時的星戰熱又有機會重新火熱起來,令到電影可以後繼有片、甚至加快上片時間。

悲的、不用多說,沒有佐治魯卡斯的星戰,就如奪寶奇兵沒有「福伯」,或Ironman 沒有Robert Downey Jr. 一樣、會失去靈魂。

1977年以來,六集星球大戰締造左科幻電影既經典,亦令一手炮製星球大戰系列嘅導演佐治魯卡斯,成為左電影界傳奇。

不過今年已經年屆68歲,佐治魯卡斯話,佢一向深信星戰喺佢之後仍然可以「承傳」落去,而家最重要係喺有生之年、完成呢個使命。

廸士尼今次收購「魯卡斯電影公司」,作價40億5千萬美元,如果稍有記性,會記得佢地09年同樣又是以40億美元、收購擁有「復仇者聯盟」同「鋼鐵俠」既漫畫製造公司「 Marvel 」。

至於今次收購埋「魯卡斯電影」,廸士尼會用一半現金、一半股票嘅方式黎支付作價。

交易完成後,魯卡斯公司會佔迪士尼百分之2點2股權,成為僅於喬布斯信托基金後、第二最大「個人」股東。

迪士尼行政總裁艾格宣布,迪士尼有分參與新一輯、第七集「星球大戰」會喺2015年推出,計劃之後會每隔兩、三年推出新一集。

魯卡斯電影旗下嘅「星球大戰」同「奪寶奇兵」系列,分別為佢地帶嚟45億4千萬同19億5千萬美元票房收入。

分析話,廸士尼除左可以將呢D主題引入旗下嘅迪士尼主題公園,又攞到商品特許經營權,作價算係合理。

不,應是執平貨!!!

迪士尼方面亦都滿意作價,話完全符合佢地嘅發展策略,仲幫佢地開拓到一班青少年男孩子嘅市場。

迪士尼喺06年向喬布斯收購動畫製作公司「彼思」、之後又收購 Marvel,單是一套Avenger,已經破盡票房紀錄。

估計今次收購埋魯卡斯電影可以進一步鞏固傳媒同主題公園王國,肯定是今次大贏家。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)