唔買係罪??


投資者既可以左右市場,但亦敵唔過市場。

縱然講野夠大聲,枝筆得,市場力量總可以改變你。

由唔相信市況向好,到半信半疑,然後改為信,轉軚唔係罪,要既係一股勇氣。

勇氣背後係面子,由於大行從來無,轉軚唔會有包袱,對大好友嚟講,大行轉軚只係錦上添花。

對舉棋不定之人來說,連續幾間金融機構呼籲入市,豈非不是秋日熱風,有助加快決定?

股市一個月嚟升近二千點,連牛角頭順嫂、同黃大仙奇姐都識呼籲入市,大行要營造賣點,的確費盡思良。

大摩、美林、匯豐夾都無咁準,劃出一幅立體構圖,擺明一句:「唔買係罪」!!!

美林既盈利調整指數頗具心思,佢地每個月計算市場對企業盈利預測,結果發現,美歐盈利處於下調周期,反而我們中港股市,論預測改善幅度,幾近全球最高。

九月份,中資股盈利調整比率係零點三九,即係十間被降預測既公司,先會有三點九間公司獲上調預測,事別三十日,形勢變化明顯,最新中資股既盈利調整比率係零點六八,即係十間下調評級或預測,就有六點八間獲得調高預測。

港股更利害,比率升至零點八七,即係調高及調低公司盈利比重,接近一對一。

中國因素無疑起關鍵影響,數據一個又一個比預期好,現市況下再質疑,情同自欺欺人。

的確,國家經濟唔係極好,但我地強調既重新添置存貨效應已經啟動。唔信?

請看匯豐指數入面既購進數量指標,九月只得四十七點四,十月抽到上五十點一。

添置存貨效應一定製造經濟活動回升,即使短暫,總好過無!!

所以唔會話財經拆局經常唱淡個市!!!一早響左啦!!! 好在開市埋位「占少」轉軚較快,唔係出街恐怕不止被人指指點點........

依家,有興趣反而係觀望陶冬既下台階。

佢已經調整預測,由年內咩都要減,改為存備金及利率,通通不減。

敢打賭,下回陶博士一定會上調中國增長預測。

匯豐報告提到,機構大戶未敢去盡,無計!!!市面既有太多十八大後、事事通既人肉錄音分析員,更有唔少類似博士冬既死硬派。

對唔著鬼子佬大戶,香港投資者比你地醒目,資金入,氣氛好,中環已經無「阻人發達」呢四個字。

銀行中人直言,本周資金流入遠勝上次,香港市期間,美電七七五零一,承價次數多的是,無幾十億美金,結餘係唔會爆。

結餘升,股市又升,數據又好,今次仲唔係散戶發功倒挾大戶入市!!!

當然,陰謀論隨時大派用場,對與否都係一個自得警惕既提示。有中環人話,如果信錢一早流入香港,又如果信太多人識貨幣發行局運作,太懂得谷爆結餘既技巧,令無形的資金變為有形,變相係一個刻意營造既訊號?但遊戲既然繼續,唔好理買左先!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)