炒位


可以話癲、可以話喪。的士牌由舊年五百幾萬,升到近七百萬。磚頭有價,振英王朝令住宅物業市場冰封,聰明錢幾乎,逄「位」必炒,車位、電單車位,舖位,甚至係龕位!!

市場的確充斥預示爆煲指標,炒樓炒到新界樓、炒位炒到車位神位,甚至某某發展商開盤,市況爆破在即云云。

依家全球有一個男人叫伯南克,有一個女人叫耶倫,有佢地既存在,全球人類只會繼續逃避手持現金,答案最後不言而喻。

車位動輒過百萬,寶翠園車位更要三百萬。車位有價,炒籌重現。一個籌,十幾,廿萬有人收,簡單講,等同賭必勝「白頭片」一樣,將籌轉手,套現所得,大約可一變十,買到十個電單車位,或者一個位置無咁好既龕位,無本生利,又可以以位易位!!

點解發展商明知車位有價,仍然要急於出售,又點解,明知自己無車,都要掃車位?

後者解答容易,因為唔想做傻仔,依家凡係手持現金,正正係傻仔也。至於發展商情況,當然技術上佢地係配合氣氛營造高峰,但試想,假設發展商將單位租出,所得租金同私人市場一模一樣,無收平過,咁既情況下,既然無蝕底,點解有位唔要,反而想要現金,難道發展商先係最傻?

發展商醒過你同我!!車位升值與否,最受供應影響,呢方面,發展商掌握唔到。更重要係,車位租金,假設每月穩定有三千蚊,十年後唔代表發展商從該個車位所得合共三十六萬租金收入,因為投資學上,係有折讓現金流呢回事。

任何計算未來現金流收益,都要加個折讓水平,所以數字上既三十六萬,其實將來係實際無三十六萬咁多,加埋銀紙貶值同通脹等等因素,車位套現潮,變相反映大戶對將來貨幣走勢睇法係進一步貶值,通脹進一步上升,佢地已經預先將現金折讓率大幅提高,結果當然係,盡快將未來現金,提早折現,避開折讓呢個因素。

車位喪炒! 咁龕位市場? 賣過關子,請留意我地下星期明燈補習社。

回報同抗貶值,大家可能苦盡腦根。

但凡事從最簡單方向諗的話,或者可以考慮,買一幅出自一位就快死既晝家手筆、又或者趁紅酒跌價買定。更好提議係去街市,買批柑,記著係食個隻!!!至於果皮,千祈唔好掉,十幾廿年後,果皮變陳皮,陳皮值千金!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將