夢幻組合

得來不易既升市,話咁快要「炒粉」。

家聰博士明言,美元、美債,及幾項指數,避險升溫幾大訊號,早就爆燈。

後市難料,而近日區內市場幾宗活動,在在充斥走得快好世界既味道。原來,星期二,嚟自萊寶Noble Group副主席減持,牛奶國際沽出手頭印尼一間超市部份股權,兼再有瑞銀減磅泰國CP FOOD,同日發生之餘,涉及金額加埋十億美金,以單日大宗套售金額規模計,近期最多。

市場胃口亦變得揀擇。人人話債市有市場,有債必定搶,結果又跟事實不符。

遠東發展五年期五厘半債券,撻Q收場,奧園地產十四厘高息債,對不起,到依家定價欠奉,中環人直言,情況罕見,摸不著頭腦之餘,對「奶油豬」廿倍PE上市,更百思不得其解。

市場搵借口升,時辰已到,亦要搵理由跌。財政懸崖四隻字,佢話驚,你話怕,總之,你越認為係NON EVENT,市場既震盪,都逼到你相信,這是BIG EVENT。

奧巴馬成功連任,克仔夫人,仲有個華爾街「無間道」,相繼會掛冠,還有一個寫自傳寫出禍既中情局頭頭,開始明總統喊既真正原國。

對市場,特別係華爾街嚟講,估領袖從來有趣。奧巴馬財金新班子,近日成為熱門話題。

彭博親商界,彭博資訊「貼」一批商界領導,有通用電氣,有HONEYWELL CEO,認為係大熱財長。

但「高盛領導世界」既作者WILLIAM COHEN另有見解,佢話財長換人之餘,美國證監會主席亦要易帥。

佢老兄認為,論背景,講獨立性,克仔前幕僚鮑威斯係財長極佳人選,有佢,奧巴馬可以證明不與商界為伍,決心滅赤。

另外,由於證監會主席夏皮羅極不稱職,WILLIAM COHEN認為,必需撤換,頂替人選,佢揀打大鱷之星「斯皮察」。

呢個被佢譽為夢幻組合人選成事與否,幾個月內自有分曉。華爾街中人講笑,以奧巴馬滅赤兼搞另類收入再分配,兩大目標任重道遠,財長之選倒不如求助巴菲特掌管,皆因股神優點太多,凝聚力強之餘,商界巨頭身份,加稅等等,萬事有得傾!!!

財長是誰,按過往記錄,除財政政策之後,對美金其實影響不大。環看過去三十年,原來列根時代兩名財長,美元期間變動最大。其中,托馬斯八一至八五年出任財長期間,美金升幅五成,之後列根派出貝克接任,美金八五至八八年,跌足三成半。

但唔好忘記,中間夾左一個沃爾克,一個格老!!

奈何,近代貨幣史將會記載係伯老,有佢,攞命陳可以繼續赤裸無限擴大貨幣基礎。香港變相洗美金,澳門變相再變相用港紙,人地有個姓崔,人人八千!! 香港? 貧窮線就係八千!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)