The Best (Worst) is yet to come?


迎接奧巴馬第一日連任既、係美股大跌三百點。

不過奧巴馬唔應該覺得默生,因為四年前既同一日,美股都係大跌百分之五,係二次大戰後總統誕生日最差既一次跌市!

末日博士麥嘉華大叫跌得唔夠,理應跌市一半先至合理,嚇得Anchor 主持都大叫50%喎,你講真架!

麥嘉華既想法Pimco既埃爾阿里安一致,認為財政懸崖已經唔止係威脅,而係已經幾乎「車毀人亡」,麥嘉華仲警告,要自保、唔該買架坦克車!

悲觀一派當然係將財政懸崖無限放大,夾啱時間,仲有個格林斯潘出來抽水,講到有咁末日得咁末日,幾乎好似唔使得十二月二十一日!

佢地揸著論點不外乎係華府會重覆一年前既錯誤,但呢個立論未必一定成立,FT評論就話,奧巴馬已經唔再有重選既包袱,立場可能會稍為軟化,而共和黨亦釋出善意,舊年個場"俄羅斯輪盤"式既玩命游戲,未必會再出現!

美國前景故然係充滿變數,不過放眼內地,今日十八大開幕禮,一樣睇得令人膽戰心驚!

驚既唔係胡總發言,講真、新意唔多,反而係見到老中青三代領導齊齊亮相、江澤民跟隨胡總身後,個樣精神煥發到呢.....真係分分鐘仲以為佢先係新一屆領導層!

今次十八大人事變動充滿變數,一個薄熙來已經考起整個中南海應變,好似紐約時報形容,到下星期四閉幕之前,無一個人能夠肯定,到底邊個會企喺習近平同李克強身邊,反映競爭異常激烈!

里昂喺報告入面都提左一個意識形態問題,就係十八大會唔會「去毛化」? 而胡總上任初時提出嘅「科學發展觀」會唔會升格?

睇胡總呢分最後報告,就有多次提及「科學發展觀」,反映已經係同「馬、列、毛」既黨嘅思想相提並論。

唔好睇少呢套「科學發展觀」,日後習總係咪可以推行更大力度既政治同經濟改革,呢套會係佢既最後武器!

現實就好似FT LEX咁講,習近平已經別無選擇,政治改革必須針對既、係對付黨內各級普遍存在既腐敗,因為除左令到民眾不滿外,亦束縛著經濟進步。

所以唔改革既風險其實比改革仲要大得多,無論對中國本身、香港、甚至係全世界,都係有好大影響!

夾喺中美之間既香港,一面有「飛機南」QE既熱錢狂熱,另外又要面對著內地翻天覆地既改革、而迫在眉捷會係下星期公布既第三季GDP,而家市場開始有共識,就係第三季按季都會收縮,換言之,香港技術上正式陷入衰退!

美國經濟復蘇可以話係「咸淡水交界」,奧巴馬仲可以唱句:THE BEST IS YET TO COME!
不過我地思歪似乎要思考既、係「THE WORST IS YET TO COME......」

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)