一味靠「估」?


市場氣氛好,什都是跨啦啦。有留意的話,近日大行推介,幾乎咩都要買,逢「中」必好。

大行其實係一個統稱,大行入面,大致可為投資銀行,同私人銀行,兩個研究部,固然有兩個唔同觀點。但肯定,私人銀行幾乎打風落雨、市況好壞,都話股市得。

但往往,十次話得,可能得兩次「中」。

私人銀行睇好,傾向樂觀,市場可以理解,難道要對著大客、米飯班主唱淡股市咩?

私人銀行最新預測,國指贏恒指,唔意外!!!但恒指就算跑輸,最樂觀可以二萬七,無所謂啦!!

年頭「估」股市大家預「咁上下」。但根據呢間私行預測最悲觀情況,恒指都值二萬零三百,簡單講,即係就算好差,港股都唔使點跌?

呢個同瑞銀之前既三大假設大致相同。

如果係咁,買股票安全程度就等同做存款,個市唔升就怪!

至於買咩股,投行研究部睇好高BETA或者APLHA。

私人銀行呢?推介包羅萬有得多,既有復蘇慨念股,又有高息股,即係,咩都要買!!

推介要有說服,內容要有理有據。某大私人銀行,建議增持三大市場,包括中資、港股、同泰國。中資即係港股,爭議不大,但泰國股市係咪比其他市場好?疑問更大。

首先,泰國股市今年升左兩成幾,以預測市盈率估值計,唔係最抵。盈利增長預測計,台灣其實贏佢。

真係要估值、盈利因素兼備,南韓其實比中資更吸引,泰國要排,怕且頭三甲一定不入,點解仲值得增持??

股市策略報告,已經成為「估市」策略既一部份。唔少中環資深經紀話大行叫沽,反而係可以放心買,但如果大行叫買,尤其私人銀行,就算信個市仲升,似乎都要隔隔渣!!

中資股升勢已經進入如痴如醉階段,內房部份升幅超過兩倍,其他中資股水泥,鋼鐵,鐵路樣樣炒。對於升勢,有責任既分析員,會話「唔知」,但部份可能受制年尾效應,往往只顧迎合升勢,物色原因,左搭右搭,總之就一定會有理由!

兩個月前轉軚既陳昌華可能講得岩,回穩概念最怕炒過龍。又或者好似野村講,今時今日論中資股,點可以用過往估值做比較,話曬,大多野變左!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)