黃綠.基金會


國際貨幣基金組織每年最少有兩次,為香港經濟,金融把把脈,好則加許,差則提點。有人覺得,嘩,IMF!!當然係權威,但其實好多中環人形容,國際貨幣基金組織,根本係黃綠醫生!!!

的確,貨色一般既IMF例子數不勝數:論經濟增長預測,IMF?最唔準確、論經濟政策等等建議,IMF?最矛盾。譬如幾多月前,隆而重之預測全球來年經濟,IMF話美國財赤懸崖要關注,債務要解決,但又話,關注美國滅赤影響增長從而構成風險。

據講,份報道令伯南克笑不停口,拉加德就尷尬萬分。

如果睇佢地最新對本港經濟評估,部份內容又係漏洞重重,教壞學生。例子之一係,下調預測後,本港今年增長還有百分之一點二五,出年就有百分之三。

數字上,根本係V型反彈,拉勻本港十年中期增長,亦繼續高出平均數,但IMF竟然建議特區政府搞搞短期刺激政策??

更犯駁係,基金組織白紙黑紙話,由於出口放緩因素紓緩,係來年增長有百分之三既原因。

自相矛盾了,IMF十月正正預警,話全球經濟來年暗淡,不明朗因素升溫,並且下調出年全球增長預測到百分之三點六。

咁要信昨天的IMF,抑或今天的IMF呢??除左經濟數字之外,IMF矛盾,犯駁,似是而非的論據,仲有一大堆。以樓市為例,初步評估話樓價可能大跌,跟著又話大跌風險有限,都唔緊要!!

但IMF將SSD,BSD等同政府有效工具,讚有助壓低需求,呢個觀察有如黃綠醫生斷錯症一樣。

兩項特別徵稅實際係變相壓制供應,再用傳統既供應及需求曲線,引出既DEADWEIGHT LOSSES,明燈補習社亦教過,SSD,BSD只係轉嫁成本,加埋市民對物業需求曲線有變,政府係「零」有助樓市降溫。

IMF死撐聯匯,亦同初步評估內容中極度關注本港資產價格升溫大為抵觸,更甚係,基金組織選擇性說出聯匯好處,但更選擇快跳過聯匯壞處。

簡單睇完佢地今日對本港評估既四頁紙,即時會覺得香港好美好,官員很能幹!

幾年前,基金組織評估還好,對稅基狹窄,同經濟結構問題,通通都有觸及,但幾年問題不變,變既反而係IMF隻字不題。

另一角度諗,IMF其實係特區政府最大保王黨。有IMF王袍加身,形同令官府財金官員刀槍不入。

以後,評論大罵政府政策,偉大既特區,左搬一個新加坡,右拉一個IMF,足夠匹敵。正如中環人話,新晉梁粉,還有I....M....F....。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)