淡友,咪惹


星期二係絕地反擊。

星期三就變成報復式反彈。

一二年十二月五日又係值得記載既一日。是日,中環分成兩派:包括面向報價機,神色凝重,繼而陰笑,沾沾自喜之後,大喊YEAH、YEAH。

大陽燭更要升近五百喎。

另一派中環人就面有難色,問既只係「咩事」?

外界高叫牛三,股市依然牛氣。如果年底前真係二萬五,開市埋位有野睇!!到時占少會願賭服輸,跪在地上做節目!!

跌市有原因,升市要搵理由。咩叫理由,太多事情,無理可言。

老行尊講得好,股市起舞,背後原因簡單不過,就係大家學會開脫!!識點我釋放自己!!

當特首話,僭建回修之後,就唔存在僭建問題!!

股市中人亦學曉,當股市跌完之後,就唔會存在跌市既因素。利淡問題反映之後,就唔會有利淡,內地股市尋底之後,亦唔存在雙探底!!

所以,股市要升,或者多得梁振英。佢一句說話,令堅信利淡因素重重既存在主義信徙,不得不投身現實當中!!

估值吸引、資金多、政策利好云云,講多會厭、食多會滯!!要搵新角度,點解唔諗下「國開行」三個字。

港交所收購、港交所配股、國開行有份、在美民企退市、國開行幫手、大型民企融資、國開行關心、甚至匯豐要沽平保、國開行都親切協助買新卜蜂。

身為國家政策銀行,事無大細,親力親為,等同投資市場有個好褓姆。試問,點可以唔好??

內地股市反彈,或者每次反彈,媒體總愛冠上報復式反彈形容!! 但之前先話完股民輸身家,甚至話戶口號碼都忘記埋,依家又有條件報復,邏輯上已經講唔通。

都係一句,資金充斥,一星期流入香港而要勞煩八十八樓陳總承接通通熱錢,涉及金額已經高過十月底一輪流入。

如果一定要提報復,反而獅城實錄值得一提。渾水小子千揀萬揀,要向獅城OLAM動手,結果淡馬鍚出手包銷供股,卡臣仔由叻仔變傻仔。

淡馬鍚,國開行,兩者既互不關連,但背後訊息相同,就係:「淡友,你咪惹我」!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將