罰款救國?

兩間以英國做總部嘅銀行,同一期間,都要面對美國監管機構罰款。

滙控同渣打就違規交易,分別要向美國監管機構罰款十八億同近七億美元。雖然金額不菲,不過詳細睇一睇數字,其實已經係少過預期。

特別係滙控,仲記得幾個星期前、喺第三季業績,行政總裁歐智華決定,額外撥備多七億美元開支、當時仲好「肉緊」話,最終金額,可能遠超過已經合共撥備嘅十五億美元!

咁而家最終只係要比十八億美元,同已撥備十五億水平比較、只係額外比多三億美元,以佢地星期三賣平保就賺二百億港元計,完全可以輕鬆應付!

所以有前美國財政部司法人員就批評,懲罰太輕,起唔到阻嚇作用,認為應該對個別涉案人士作出起訴。

當然今次所謂Defered Prosecution 遞延檢控,未來仍然有機會面對刑事檢控,大前提係只要「九哥」睇得緊、唔好再犯,再出事機會就唔大。

呢邊歐智華心中偷笑,那邊廂拖咗三個幾月,渣打亦確認就隱瞞涉及伊朗交易嘅指控同美國財政部同司法部等4個監管機構即將達成協議,可以完結所有相關嘅指控。

預計今次要俾多3億3千萬美元和解費用,今年內會入帳。

八月時曾經被紐約州金融局指控,甚至可能無埋紐約銀行牌照,不過連埋之前已經支付嘅3億4美金,總開支都係6億7千萬美元。

比起當時紐約州金融局指控既違規二千五百億美元,百分比只是零點二五,已經遠低於其他銀行罰款近百分之一水平。

渣打亦話全年業績表現依然強勁,今年全年收入仍然有高單位數增長,除稅前溢利雖然因和解費,只係有單位數增長,但已經解除晒所有不明朗因素。

原本以為美國財政部會獅子開大口,為自己財政懸崖填氹,而家罰款金額少於預期,反而可能係因為之前渣打玩得太大、引起公懶,結果而家要忍手,渣打可說是因禍得福。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將