紅盤

紅盤高收,見二萬三,升市成交配合,有埋!!

去年今日,恒指升四百幾,今年、升六五五,從另一個角度諗,股市升係應該。
睇下電費加價半成、雲吞麵每碗加兩蚊,加幅一成半、車費都加左,2013年就代表百物騰貴,股票都要加價啦!!!

截至今日為止,大行或大戶對全年恒指預測介乎二萬二千七,至二萬七千八,相差五千點,以往幾年未曾見過。

首日表現,花旗率先出局,大摩目標貼近。按現時速度移動,陸東二萬七千八,為時不遠矣!!

如果信邢的話,大行目標年年唔中,明燈每年製造無數,今年一如既往的話,難道港股只會出現兩個極端情況,就係升到你唔信,上到遠比二萬七千八為高、或者大吉利是,差到估唔到,比花旗預測更加惡劣!!!

三百六十四日後,答案自會揭曉。但肯定,呢一刻為止,全球買中復蘇概念,重注賭中國會VERY GOOD!!

譬如,鐵礦石價由低位反彈六成,因為中國!!好似油價上升,理由係中國,離岸人民幣相差十點子左右,就升穿六點二,都係因為國家慨念鮮明!!!

股市能夠升幾多?無人知,但最簡單係,股市變動,主要基於兩大因素形成,一,估值重新俾分、二先係盈利。依家,明顯係,市場不斷俾估值加分,如果順風順水盈利配合的話,掂!!

氣氛同基本因素暫時勝去年,有趣係大戶反而埋怨,今年較往年路難行。

因為,股票?佢地不能百分百持倉。

債券?連高息債亦變為低息債,還可以做甚麼?

如果大戶都玩ETF,咁仲有無需要大戶既存在?

央行印鈔效應,成功令市場對風險視而不見,成功令回報壓縮,令市場甘願再冒風險。

但就算央行係一個醫生,醫生從來無保證可以令病人全癒,更肯定係,醫生難以醫好自己!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將