「作大」遊戲

大富翁呢個遊戲,相信無人不識。大富翁玩法,簡單講就係「鬥大」。

同一道理,套用金融市場,目前玩得如痴如醉既遊戲,其實係改良版既大富翁,我地美其名,就叫佢做INFLATING GAME。

INFLATING GAME,無論上市公司層面,全球央行,以至市場炒作概念,基本上等同一張炒爆既通行證,行入去既結局,如果睇CATERPILLER,卻碰上一面灰。

一年前收購既年代煤機,因為對方玩INFLATING GAME出神入化,盈利INFLATE,應收帳DEFLATE,依家已經成為外資在內地併購既大醜聞。

只係想問香港監管大爺一句,如果當日年代煤機無被Caterpillar私有化,今日蒙受損失既、會唔會係香港既股東?

央行亦喜歡INFALTING GAME,因為佢地要追逐通脹,而唔再係對抗通脹。

日本央行無限印鈔,但細數一計,瑞銀已經篤爆,由有限變無限,計埋到期既債券,實際增購資產金額其實分別不大。

日本央行未有通脹之前,已經率先將量寬政策涉及既金額INFLATED。

日本更破天荒,係未有通脹前,斗膽將通脹目標上調至百分之二,錦上添花係,佢地玩弄埋字眼將PRICE GOAL,易名為PRICE TARGET。

按日本央行所講,有TARGET就代表有誠此,更係有效,難道呢個唔係INFLATED咩?

數玩INFLATING GAME經典之作,奈何卻發生在一月二十二日既本港金融市場。

前海爛地處處,基建等等相關配套欠奉,卻因為一篇報道,三隻報稱前海持有地王既股份,單日升幅少則一成,多則超過百分之二十。

中環人話,INFLATE,同MANIPULATE其實係一線之差。根據該篇報道,引述不記名既證券分析員估值計算,前海三幅地王,合共估值高達四千七百億人民幣。

嘩,不得了,因為四千多億人民幣,據報持有三幅地王既招商局,中集,同深圳國際,今年合共市值增加一百廿五億左右。

肯定,如果估值屬於正確,呢三隻股今日既表現係代表市場唔識貨,有好野都唔知,又或者意味,有排升??

就著三幅地值四千七百億,我地問過測量師,同埋樓盤傳真胡國威,到底香港有無三幅地王,加埋值四千多億,佢地一個答:無。

一個話:唔好玩啦!!

以香港咁具備規模,咁缺地,中環地主置地,現時市值都僅僅得一百八十億美元左右,為番相當於一千四百億港元。

再睇埋太古地產,今日收市價計,市值相當於千六億港紙,即係話,報道講既前海三幅地王,加埋估值竟然可以超越置地,同太古地產市值既總和,唔好玩啦!!

最吊詭係整個報道未有交代消息來源之處? 是官方? 是企業? 是測量界單純估計?

角免雖然被動,但作為上市公司,有無需要講講,地皮係咪真係值咁多?似乎要好好思考!!

老行尊話,市場的確好多混水模魚事件,加兩分MSG,即係味精,INFLATING GAME可以引人入勝,但從另一個角度諗,只要投資者清者自清,保持清醒,INFLATING GAME既入場門檻,其實相當之高。但好不幸,三幅爛地值四千多億,就炒高公司市值125億,盡見全城有多理智?!!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)