捉虫

二零一二年,要數股王除左頁岩氣孖寶外,一眾內房亦係大贏家。

少則升幾成,多則數倍!! 眼鏡盡碎之後,問人有咩好買?

都係內房,有中環人形容係必備組合,有老炒家話,唔買就笨!!!

內房有咩因素?市面已經有太多睇法。但有兩個例子證明,對內房「牛」,唔止係股票投資者。

一,碧桂園剛完成發行一批債券,息率僅僅八厘二五,比一年前低一截,認購反應爆燈。

第二,佳兆基一批五億美元債券,星期四上晝開薄,中午過後,五億既債券,有最少七十億美金認購,幾乎破盡記錄。

私人銀行話,客戶部份明知攞貨無望,反過來問:「買唔到債,買股,邊隻好?」

內房有金執,另一催化因素係內地龍頭萬科!!!

萬科上月尾停牌,盛傳中既B轉H將啟動。啟動又關內房股升咩事?

咪就係炒萬科如果落實H股上市,可以大炒特炒,再炒高氣氛。

瑞信做過一個比較,用萬科比中國海外。以估值計,中國海外市盈率十二點四倍,股價對帳面值兩倍,香港大把人話「正」!!!

但規模更大,萬科B股PE只有七點九倍, P BOOK一倍半。更重要係,前者較資產值溢價三成四,萬科仍然有兩成八折讓,所以肯定大炒特炒!!!

萬科B轉H一旦成事,贏家包括B股主要股東,持有近百分之九既澳洲聯邦銀行,還有就是港交所。

至於輸家,有人私人耳語,話係萬科自己!!!

據講,萬科好想B轉H已經一段時間,但可能針唔夠多,或者錯信他人,原來公司本身假設難以成事,於是舊年年中改為買殼南聯!!

但中集忽然爆出,令萬科幾乎晴天霹靂!!

知情者話,萬科「捉虫」明顯準備不足,因為中集B轉H,其實傾談多年,肯收風,一定知。結果,萬科白白用十幾億買隻殼。

如果比較番千多萬港紙B轉H財務費,佢地用於買殼,足夠玩過百次轉H股。

唔瘀都瘀左,萬科王石一定有下台階,大不了咪話隻殼係進軍中國以外房產業務旗艦,早有部署云云!!! 況且,內房爆頂未完,王總香港手執兩間上市公司,每每一個小動作,佢最後仍然贏曬!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)