引君入甕


今年呢條蛇,似乎開年開得比預期好。

市道較預期旺,氣氛比預期熱鬧,市民花得起錢,但零售商店似有賺夠之感,農曆年大多關門休假,係唯一美中不足。

對發夢都想要紅盤既投資者嚟講,首個交易日亦心想事成,高盤高開亦高收。翻查記錄,零二至舊年既十一個年頭,有六次係農曆年首個交易日紅盤高收,當中五次係全年升市,經典之作要數零九年,全年升足六成一。

換言之,高開高收同全年升市既關連系數接近一,但紅盤高收同全年升市,無科學根據可言,亦無投資策略上既共通點可以大派用場。

值得留意係,近幾年,市場夾雜太多人為因素,有無人為製造紅盤?如果留意長假前,大市以至個股走勢,或者有半點啟示!!

曹仁超大師由牛一,演變成牛三,歷時僅僅兩、三個月。今日佢話全年二萬七,以目前市場氣氛,既不牛,亦不淡,屬於中性偏好一類。

環球基金,包括索羅斯不消數月沽日圓就可以大賺近十億美金,對沖基金同互惠基金長倉比重部份係近十一年最高。曹SIR支持市況樂觀既UNDER INVEST同CASH RICH兩大因素,到底是否仍然成立?似乎見仁見智!!

的確,今年投資機會無數,而且係易如反掌。安倍開賭局,沽我有錢賺,結果信佢既戰績標青。日圓越弱,日股越強,道理簡單不過,同佢拍三幾個月散拖,基本上係「EASY執」。

由高盛合夥人Andrew Law操盤既 Caxton,過去三個月既回報就有一成。

另外兩個大型對沖基金Tudor 同Moore Capital,表現亦不相伯仲,單計一月回報亦有近百分之四。

呢類稱為Global MACRO環球宏觀趨勢基金策略鮮明,就係沽日圓買日股,過去三個月就賺左數以十億美元計既回報。

聰明錢發現,今次情況與以往唔同,政府表達左好大決心要推低日圓刺激通脹,所謂既「安倍經濟學」應運而生,沽空日圓既短倉更升至五年高位,日圓兌美元喺十一月以來就跌左一成七。

對沖基金相信,由安倍經濟學催生既「貨幣戰爭」只係啱啱開始,未來幾個月環球市場會有更大波幅,重要事件好似英倫銀行行長「卡尼」將上任、可能會加馬量寬,而機構投資者由債轉股既資金轉移只係啱啱開始,呢啲「環球宏觀基金」相信,今年將會係佢地重生既一年。

不過當眾人貪婪之際,作為投資者是否更要清醒多一點?

正因為日本概念太簡單,太吸引,太機械式,投資者有否需要犯不著去中資尋寶?從近月中,日股市指數比較,可見一班!!!

是日紅盤高收,反而更見忐忑,首先,紅盤往績太好,但同時間,蛇年記錄太邪,兼仲要來一支車公下簽!!!

「駟馬高車出遠途、今朝赤腳返回廬」,瑞信劉紹文睇完頭兩句簽文,不禁搖頭一嘆!!

當然,要意頭好,可以技術性曲解為:「今朝賺個滿堂紅,明日返撲歸真也」,因為盈利甚豐,決定改以赤腳代步,體現健康人世!!

朱民一個月前講得好,今年最大風險係樂觀情緒充斥,依家,股票幾乎更被包裝為最安全投資工具。周松崗主席話,今年係「靈蛇出洞」,就容許我地加多一句,靈蛇出洞之餘,就請同時提防「引君入甕」!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」