啟示錄


今日既升,已經揮走昨日既憂慮。股市繼續一片好景,但明眼人知實際依然刀光劍影,武士揮刀,稍不留神,傍觀者隨時被殺過片甲不留。

黃金戰士潘國光有句名言:「大人做野,細路最好行埋一面」。

今日日圓大跌,戰士難忍內心喜悅,已經係非常直接既暗示。趁超級高手過招搭順風車,好明顯呢場遊戲開局初期,係老少咸宜。

引用銀行界講法,大莊家發表全球公告,沽日圓有錢搵,難道你會坐視不理,有錢唔賺?

市場升跌,已經唔係資金因素,經濟數據可以左右,而係靠把口。安倍話日圓跌,日圓就跌,仲要超標咁跌!

股市同一時間就升到唔清唔楚,過去迷失廿年,原來可以一朝清醒。

講真,今次其實係有白川方明做騎士,發揮武士道精神,一招提早三星期遞信,犧牲自己救天下,日圓又可以額外跌三蚊。

另一個角度睇,安倍政績未見,但過人之處突顯。兩個月前,市場對日圓預期維持長升短跌,佢一個月內可以徹底扭轉市場預期。

依家,無人敢買日圓升。我地特區政府,倒不如搵安倍發表兩句香港樓市講話,備用招數通通慳番!!

都係果句,純粹為博蛇年紅盤衝入股市,不如直接買日股更著數。一條簡單既數,日股升,日圓貶,對歐美投資者係完全得個桔!

亦因為咁,日股一定要製造極大既升幅,抵消日圓貶值既數字上損失!!

但始終,刀光劍影下,全世界都捲入呢場連奧朗德學人談論匯價走勢,連澳洲都預留一手,唔排除減息,你話無貨幣戰!!! 你呃人!!

是回合,亞洲或者大戰連場,貨幣加實彈戰概念兼備。金正恩搞事頻頻,釣魚島爭議,習迎平向軍隊一句:召之即來,戰之必勝,同近日局勢發展關係莫大!!

華爾街日報形容得好,貨幣戰要結束,只有兩個可能性: 啟示錄(Apocalypse) 抑或救世(Redemption)。

貨幣戰作者James Rickards傾向以前者作結,因各國競相開動印鈔機,整個人類現代文明史上最偉大發明: 紙幣,將會完全崩潰,現代金融貨幣體系將會消失。

Pimco 的El-Erian 形容在中央銀行史上,從未有過一個時刻是如此深入進行「實驗模式」(Experimental Mode),情況就一如藥品公司將未做臨床實驗的藥,放到市場出售!

結論當然只有一個: 大佬,會死人㗎!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」