離奇留任

六十五歲,已屆退休年齡既周小川,原本離開人行已經既成事實。

但路透社引述兩名黨領導既最新消息指,周小川不旦會繼續留任人民銀行行長一職,仲會被委任被全國政協副主席,令佢晉升為領導人,唔受幹部要六十五歲退休既規定限制。

本來無被選為中央委員,路透社話,中央最後關頭改變主意,令周小川繼續留任。

主要原因係無其他更好人選。

有關人行行長人選尚福林,郭樹清原本係大熱,但近幾個月無再流傳。

另一熱門人選姜建清,華爾街日報話,佢黨內無靠山,而且過份著重追求盈利,結果落選。姜建清早前工行一個高層會議,亦向同事交待過。

被傳真命天子,最新係中行董事長肖鋼。

消息話,今次留任係喺最後關頭先作出既決定,因為按慣例,政協副主席同時兼任部委職位,幾乎前所未見。

人行未有回應路透社報道,內地多名學者同經濟師對消息有保留。

點解會有咁嘅安排? 消息話,周小川在位十年推動資本市場、匯率同利率改革,但改革只係啱啱開始,需要熟悉內地宏觀經濟方向同貨幣政策嘅領導掌舵,而周小川就係最佳舵手。

更重要係環球市場仍然混亂,特別係全球貨幣戰升溫,情況比六年前更複雜,由外界評價較高既周小川留任,係可以理解。

報道話唔知道周小川會留任幾耐,但就已經部署好繼任人,中行董事長肖鋼會先出任人行黨委書記,之後就接任行長。

至於另一個盛傳過嘅繼任人選、中投董事長樓繼偉,消息就話,佢接任做財政部長嘅機會大啲。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」