水浸


匯豐,渣打。一間盈利差過預期,一間盈利「叫做」創新高。

兩間相同係,各自被環球監管機構打劫,匯豐被搶高達四十三億美金,渣打被掠近七億美金。

所以歐智華,比冼博德,兩者外型各異,賣相不一,但同樣可以歸咎錯不在我。

匯豐盈利跌,可以抵賴被罰錢太多,集團規模過大。

同樣,渣打稅前盈利憑僅僅百分之一增長就創新高,有條件話佢取巧,更可以話佢地成本削減根本唔及匯豐,因為睇番渣打,全年收入增長低於成本漲幅,即係兩年嚟,再次出現NEGATIVE JAWS!!!

從審慎撥備角度睇,渣打比匯豐謹慎,因為撥備按年及半年計,同樣要升。但比較業務增長動力的話,冼博德輸俾九哥,觀乎匯豐香港,盈利升幅三成,渣打香港僅僅百分之七,半年比較跌幅百分之九。

更令人失望係,渣打印度盈利再次倒退,新加坡亦意外走樣,半年跌幅高達兩成三。

中環人話,「靚佬」冼博德,同性格派既歐智華,嚟緊殊途同歸,兩者同樣靠香港單天保至尊。有趣係,兩位備受推祟既「賓卡」,異口同聲強調既係股東回報。

事實一,撇除歐美,匯豐ROE不遜於渣打,事實二,從董事會俾歐智華既評分,減成本易,帳面製造盈利易,但銀行品牌,股東回報,實屬難上加難。

FT用匯控業績考核歐智華舊年表現,金融時報話呢位考生喺合格邊緣危危乎。

資本水平幾乎攞滿分,派息增加一成亦令人滿意,但期內成本效益惡化、股本回報又下跌,兩項都係捧蛋。

有人認為,匯豐,渣打不盡相同,難以比較。但我地唔同意,因為兩者都係依靠區內業務,兩者先後都衰過,問題係時間相差十幾年,更大問題係,兩者同樣面對資金過剩問題。

九哥銳意標榜投放過多資金既概念,因為觀乎年報,匯豐過剩資金高達千五億美金,一年增加超過二百億,歐智華管理既匯豐,資金滿瀉,佢單係俾陳德霖幫手睇著既錢,已經高達二百多億美元。

供股前後只是五年景況,誰也料不到歐智華會有如此Happy Problem!

渣打情況一樣,資產負債表顯示,佢地停泊央行資金規模高達六百一十億美元,相當於八點九年既渣打稅前利潤,過去十二個月,佢地停留央行既過剩資金,大幅增加百四億美金,增幅兩成九,幅度比匯豐還要大。

分析員話,以渣打模式,出現資金寄存央行大增情況罕見,於是無論歐智華,冼博德,雖則各為其主,實則任務相同,就係點解決資金過剩問題。

亦因為咁,中環分析界話,銀行股買與否,業務已是其次,賭派高息,賭用過剩資金,人為提升回報,概念當炒。

渣打表明,會繼續加派,九哥呢?加派息之餘,佢在分析員電話會議期間,亦表明用水浸錢,回購股份技術可行!!!

講到呢度,匯豐,渣打之選,閣下決定,但環境有變,昨天的是,不代表今天亦然!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將