香港「傷」交所

明明係結業,可以講成唔係;明明要釘牌,可以變為交回牌照;明明係缺乏前景,可以死撐為商機繼續;

簡單講,商交所由當日大鑼大鼓成立,又依家近乎壽終正寢,中環人話,幾年來都係屬於一個迷。

張華峰向來直腸直肚,有話直說既人。張兄一句優待張震遠之嫌,係整個中環金融界既主題思想。

據報道,證記原定上星期四已經決定出稿宣佈判決,但經被游說後改為周六下晝低調公佈。印象中,證監會為牌照事宜要星期六出動,實屬罕有,唔係遷就,係咩?

按當日公佈,商交所鑑於交易所帶來收入不足以應付營運開支,決定交回牌照。證監會講過,先交回,再收回,係程序上問題,結果都係一樣。

但有從事證券行業既行家一定知道,如果因為入不敷支,證監會老早就將你釘牌,點會俾時間你,同埋點會俾你體面落台。

當然,商交所攞的是第七類ATS牌照,牌面要求比經紀低得多,甚至無白紙黑字寫要幾多註冊資本,兩者未必能直接比較。

報稱,觸發今次主動交牌,變相釘牌,沿於商交所獲發牌後,兩年時間既財務大檢查不符合規格。

據中環人講,商交所同其他證券經紀行一樣,其實每個月都需要向證記交數。有消息話,商交所唔夠數,亦非一時三刻,之所以拖到兩年,主要係之前,佢地大部份時間運用類似內銀股滿足貸存比率要求方法應付;即係臨遞數前填夠數,遞數過骨之後,又打回原型。

總之,一條數,某個銀碼,每到月底就會不斷被循環再用。

巴利張話,唔會結業,不會裁員,引資擴本之後,會再申請牌照。商品市場中人第一個反映係,「哦,係咩?」

第一,大拿拿一億美金,八億港紙,仲有邊位肯?要概念,倒不如用一億美金買港交所股票,足夠買五百九十七萬股,或者係五萬幾手,而且肯定有派息收。

其次,有中環人話,就算商品有需求,商交所有得做,但事到如今,已經涉及一個說服力問題。

第一,依家話搞人民幣結算,人地搞緊,backup大過你。

二,你依家得黃金期貨,金銀業貿易場都有啦。

第三,當日信誓旦旦話搞石油期貨,泰山石化協助實貨交易,還有美林、雷曼、私募基金云云,一早連影無埋!!!商交所仲有咩可以搞?

由ICC搬去Cyberport,明眼人當日已經睇到港式吹嚧概念已經爆破。商交所用ATS自動交易商牌,掛交易所之名,在在空泛。

要數,可以再數幾個鐘,有人形容,HKMEX不敵HKEX。中環資深市場人士反認為,其實係巴利張,不敵巴利張!!

思前想後,約翰曾在貪曾年代高調力撐,原來先係最大的笨小孩。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」