六四 .買債


六.四賣IBOND,人人預一萬。

由於淡市難發圍,證券行已經當IBOND發售,係重大拉客事件,什麼免息,免佣,「一零五」保證回收等等,大概係,簽個名,零成本,坐底收五百!!

既然政府派錢,證券行無理由搶錢,連數口奇精既羅家聰博士都話抽,咪抽囉!!I

iBOND一萬蚊,假設你不投機,唔係抽完即放,三年回報多少,都係果句,睇通脹!

第一批,IBOND派息高得神奇,第二批,派息回報少一大截。至於第三批,單係今年既話,政府通脹預測係四點五,綜合同整體通脹預測差別只有零點三個百分點,即係,就算通脹低於四點五,回報少左,但今年亦似乎少左政府一次性補貼人為因素,唔會令通脹人為地壓低。

經濟師相信,從今年餘下時間睇,通脹未來六至九個月,座底百分點三點五,上望就的確有四。最樂觀情況,頭兩次派息更有四厘以上。

一萬蚊,攞到四厘,無計,要去!!因為目前云云港股高息股中,匯豐四厘,但入場費近三萬五蚊,中銀要近萬四蚊,新晉高息股既中遠太平洋,入股場亦要二萬二,從呢個角度睇,一萬蚊換番來既回報,高過用二至四萬蚊買既野,仲想點。

就算計埋人仔存款,而家就算大客頂盡都是三厘,當然人仔賣點有升值因素,不過今年阿爺加快左升值、而家已經升左1.7%,再升空間仲有幾多,值得深思。

當然,由於官方通脹數字,反映唔到實際通脹,如果IBOND派息,同牛肉價掛鉤,咁買IBOND會接近發達,但現實無可能發生。IBOND雖然實際上回報抵消唔到通脹,但心理上,其實用一萬蚊,可以買過心安理得,精神安慰,值唔得就閣下決定。

睇番今年財爺的說法,已經不再將ibond 標韱為紓困措施,即是不再當派糖,加上今年預算案正式將政府發債規模由一千億倍增至二千億,換言之政府日後發債有大把選擇,未必要再發行iBond,因此今次iBond 好大機會會成絕版,認購當留作紀念都抵!

總之,呢個世界有央行一日,都會有潛在濫發貨幣風險。就算聯儲局退市、仲有細佬日本!

央行一日有印鈔空間,銀紙就一日會貶值,餓回報會製造恐慌投資,繼而會容易做錯事。

依家,一萬蚊有三厘半,雖則回報實際得幾舊水,但有三、四厘旁身,唔大貪既話,起碼唔會亂咁投資,唔會再買酒店單位。俾一萬蚊,確保自已唔立亂買野,減低犯錯機會。

人講YIELD,我講YIELD既環境下,六四應去馬!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」