熱債

買野講你情我願,伯南克、德拉吉,黑田東彥,並無用槍威嚇投資者買債,更無強逼佢地接受低息,市場反過來瘋搶,咪就係你情我願。

美元企債熱賣,不發企債,就不成企業,投行無生意做,一隻金鷹商貿發債,可以有九間投資銀行協助。對投行,無利都要保著個排名。

美元企債熱炒,其實兆美元企債一樣熱爆。綠城今年先發發債集資七億美元,但都未夠。最新計劃發行五至十億人民幣點人債,不足一日認購額就過百億,息率成本由最初六厘,下調至五六點二五厘,至五八點七五厘左右。

債市一升,即將話債市有泡沬,投資者更醞釀安全資產泡沬之說。但你情我願之下,錢並無從債市外流,回報既然同此低,到底投資者傻,抑或犯賤?

你情我願係有原因,市場驚泡沬,更質疑企業債供大過求,有氾發跡象。

但問題係,單係四月,全球每月加印銀紙已經升幅近倍,同一時間,公司發債額亦無相應大幅提高。資金多,就會有需求,

到目前呢刻,債市泡沬暫時流於一個驚字,而驚亦未致於觸發債轉股既資金大轉移,點解?

好明顯,相比泡沬恐懼,投資者更唔相信,股市繁榮係建基於經濟及盈利,否則的話,美股何止萬五點?

美林提近一個二加零加零理論,簡單講,全球三大經濟體,美,日,歐,增長分別只有二,零同零。呢一點,無可能觸發市場加馬買債,唯一可能係係股市亦發生債市你情我願行為。

今年頭四個月,區內企債發行量創新高,三成半來自中資企業。無疑,盧旺達債券熱賣,中國無理由唔得,但當名不經轉既公司都可以低息發債,大摩話,中資企業負債已經升至記錄新高,別無他選之下,將中資企債評級下調。

留言

肥蘇說…
我覺得吐債換股的時候,市場更危險~~

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」