實習生

瘦田無人耕,金錢最現實。環球市況好景,結果好自然現實係,又多左人想加入華爾街大行,實現畢業夢想。

二零一二年,美國大學調查顯示,希望加入金融界既大學生,只佔百分之九,最新數字完全逆轉,美國大學生想加入金融界比重,大幅增至一成半。

每年,華爾街大行都會招聘一批大學生當暑期實習生,以高盛數字最驚人。佢地營業總裁科恩爆響口,話今年申請到高盛做實習生,跟佢地呢班大鱷學野既學生總人數高達一千七百個,結果獲取錄做幾個月高盛實習既,只得三百五十名大學生。

換句說話,取錄率低於百分之二,難過入哈佛,史丹福。

有中環人話,跟高盛學野,百分之一百零一好過做AO,衰在仔女唔係名牌大學。

做高盛實習,一定唔易,網上申請,另加三百字自我推銷,解釋高盛點解要請你,同你有咩貢獻到俾高盛。

封信順眼既話,高盛會由你HIGH SCHOOL,到大學最新成績全部核查,再睇埋有無領導財能,之後最少三輪會試。

你會話,暑期工,唔係咁馬?錯,入高盛做暑期實業,幾乎八成以上機會獲聘全職。呢班靚仔三個月實習,崗位只限一個,就係分析員。

但高盛網頁講明,加入高盛呢三個幾月,你既獲益良多,吸收高盛形勢,並會肯定清楚將來社會責任,一大堆優點,講到尾就係錢!!

但話雖如此,有中環金融界話,高盛作為老牌大行,但金融海嘯千夫所指,聲望品牌高峰滑落,由惹人羨慕,到令人討厭,再短時間重奪聲勢,單係呢樣野,一定唔簡單。

一度是華爾街王者,近年高盛的聲譽不斷受到打擊,布蘭克費恩可以力挽狂瀾,早前出席股東會,受到的對待與摩通戴蒙就有天淵之別!

我地偉大特區政府,真是不妨諗諗搵人到高盛取經!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」