三.六.九


似曾相識,資金大舉抽離亞洲區,令人回想起九七年金融風暴前夕。

有對沖基金話,派對已經完結。

而標題所謂三.六.九式下跌,係因為市場震盪,市況跌幅可以有百分之三至九。

今日,區內投資者算係印象難忘。

開波唔見二百,不消半個鐘,唔見七百,再睇區內市場表現,不期然要問,區內出事嗎?

貨幣,債券,股市通通要跌,撤資情況明顯!!

全球股市五月底以來,就蒸發二萬五千億美元資金。

伴隨貨幣大跌是各地債息急升,資金撤離,泰國印尼及菲律賓股市,今個月以來錄得有紀錄最大資金外流。

中環人話,呢期輸大錢,正正係一班宏觀對沖基金,之前買重區內,結果焦頭爛額。

退市憂慮令十年期美國長債息,升至14個月高位,前高盛資產管理主席奧尼爾、提醒投資者要准備好習慣,十年債息會接近4厘,而不再是2厘水平。

老到底係驚美國退市,日圓淡倉拆倉,抑或區內本身問題,而觸發亞洲區市場三.六.九式下跌,仍然係一個迷。

跌市搵唔到真正原因要驚,更可怕係,大舉沽貨,資金走佬之後,WHERE IS THE MONEY?

錢去左邊?

黃金?唔似!
美元?跌緊!
美債?都係跌!!

以往,大跌市,一個資產大幅調整,會同時見到另一批資產大有承接。現在,無見到換碼!

又唔似有傳統避險策略,咁先驚!

當然,即使區內部份貨幣月內累積跌百分三至八,股市唔見雙位數,但區內除左借貸大增之外,基本因素,不能同九七當時相題並論。

從正面角度諗,區內唔會爆。但從審慎角度分析,區內近日跌勢,致命傷係醜態畢露。

一,原來口講退市,已經一擊即破。
二,擺到明,無咁大個頭,帶唔到咁大頂帽,區內的的確確承受唔到咁多熱錢。

所以,就算隨著市場回穩,但區內現形,巴菲特名言,「潮退方知誰裸泳」。

確實,部分國家基本因素並不樂觀,菲律賓出口出符意外錄得大跌;泰國本身的財政問題,已引起穆迪降級預警。而印度長期高通脹低增長,亦是潛在威脅。

更令人啼笑皆非是,由憂慮資金流入引發資產泡沬、突然變成資金撤離,各國央行亦顯得手足無措。

部分好似印尼無厘頭半夜提前加息,印度及巴西央行就多次干預匯市。

金融時報形容,情況已經表明,全球央行已經對情況逐步陷入全面失控

可能正如法興預言,新興市場牛市已經結束。

有基金話,肯定區內超低利率已告一段落,利率稍為向上,投資者就要尋求更大回報作補償,誰有真功夫,下回自有分解。

值得一提係,人人要叫阿爺出手,人人賭阿爺減息。但正如德銀倫敦策略員指,內地最大問題,人仔利差交易拆倉已登榜首。

中港聯動大環境下,有的野,未係好似出面諗得咁公式化,咁簡單!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」