暴力清場


經過三、六、九式下跌,市場是日反彈規模極其量只係一、三、五。

走資憂慮未散、美國政策未明、祖國取態不詳。一句講,不明朗因素持續!!

今年以來,資金因為尋找回報,分別有204億美元資金流入新興市場債市,規模已遠超去年水平,但這些投資者已經面臨大額虧損。

理柏統計資料就顯示,五月以來,新興市場本地貨幣基金,損失達7.8%。

好肯定,區內股、匯、債有超賣。從整體資金流睇,計算所有資產類別,淨外流區內市場資金介乎九十億美元,屬於歷來第三多。

而根據以往,凡係資金流外規模觸及八十至一百億區域,就係出現一個買入訊號!!

問題係,以往可以係一個好參考指標,但俗語有云「今時唔同往日矣」。

老套的講,祖國經濟火車頭效應漸失,再者,以往央行動一致,具備默契,今次明顯各走各路。

更甚係美國睇日本,日本靠美國,區內靠歐美,歐洲要睇大陸,大陸又要視乎熱錢。終歸一句,就係「你眼望我眼」。

坦白說,由市場追求高息回報、轉眼到風險胃納一轉,資金又變成大舉撤離風險資產。

經濟學人就以「資金暴力清場」,形容聯儲局可能放慢購債步伐,令債息回復至合理水平,結果同時對新興市場造成沖擊。

不過經濟學人亦相信,即使減慢買債速度,聯儲局仍然會保持每月一定買債規模,至於加息、更可能是需要以「年」去計算。

確實、市場可以Front Run一件事件,一個預期,但到一個階段,就要靜侯指示,否則一定唔高興。

市場要明確信息,對於潛退市呢個問題,大戶的確覺得估夠,太耐。因為,好明顯,市場部份資產係沽突左,買爆左,如果伯南克再來一招可加可減言論,一定唔得。

因為,市場下星期要既答案係焗佢 Yes or No and then When??

有留意的話,自從美國下跌,債息上升,華爾街大戶洗牌歸邊。最明顯係債王格羅斯,即時由估退市,變為不會退市。

或者黃金戰士啱,伯南克唔會、亦不能退,但肯定,市場不容許佢No Comment!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」