完美結局?


聯儲局聲明,加演伯南克記招,論意義,併期盼,一定贏晒。

話曬,伯南克呢場SHOW,睇市場解讀,係對有言學習言論技巧,控制市場預期等等之士,絕對係極佳一課。

「"He's already stayed a lot longer than he wanted or he was supposed to!」

奧巴馬一句,一切盡在不言中,今次會係伯南克教授另一次主持由佢首創既聯儲局記者會倒數!!

市場對是次聯儲局會議異常緊張,撇開諗多左,反應過敏等等,最重要係怕再聽唔到一些要聽既野:

繼續放水,甚至加碼。

其實退市與否,根本不需要再聽伯南克發言,因為重點是聯儲局,會否修訂對經濟前景評估。

當局會否修訂今明兩年失業率、與及對經濟增長評估,將會是退市與否最明確的訊號。

由於當局目前預測,均好過大行經濟師預期,因此聯儲局如果維持預測不變,即是代表當局對經濟前景有信心。

減少買債時間,好可能會在九月至十月之間出現。

如果向上修訂(機會率甚低),退市時間甚至會早到七月開始;不過如果當局評估貼近市場, 減少買債時間可能押後至十二月、甚至2014年。

值得留意,是聯儲局對失業率預測,一向較經濟增長準確。通常GDP差距與市場預期普遍高估35%。

目前觀察家估計,聯儲局好大機會會維持預測不變,換言之最快會到九月就減少買債規模。

彭博早前一個心儀伯南克接班人調查,由機構大戶投票,結果鴿派媽媽耶倫得票最多,其次係被譽為華爾街之友既前財長蓋特納。

反之,輩份極高既薩默斯、費沙,甚至當年獲老布殊大力推薦接替格老既費格遜得票最少。

聯儲局今次,一定要有更清晰言論,因為市場正向聯儲局施壓。

而市場中人亦早有盤算,伯南克絕對無周小川咁忍心,問題係要逼你親口講咁解。

鷹同鴿,其實係一線之差,亦不涉及因人而異。好似小川,半年前既今日,何嘗唔係一隻大白鴿。

美國的確未退市,政策更難言收緊,但三十年長債息抽高幅度,遠比十年或以下為大,按息亦上,呢的就係表不緊,但開始緊既現象。

亦因為咁,聯儲局最重要既決定,其實係上次會議。一個可減可減機制,諗得簡單些,根本就係將量寬QE,成為永久政策一部份。

問題在於啟動與否,增加抑或減少。所以,股票策略師已死,聯儲局主席才是真正股市大師!!

或許好似金融時報評論所估計,由於市場過去幾年都太過習慣寬鬆貨幣政策環境,任何變化、都會觸發市場焦慮,恐怕退市最終,都不會是一個美滿的結局。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」