重新結論?


探子回報,今早八時正左右,各大行早會,經濟師,策略員雲集,交易員大時份時間問兩個人:就係中國經濟師,同內銀分析員,內地在幹什麼!!

詳細問題一如所料係同拆息風暴有關。

內銀分析員答得爽快,有影響,影響有待觀察。相反,面對一系列有關內地政策,動機,連鎖影響等等問題,幾間大行內地經濟師支吾以對,短線不明朗,長線會樂觀云云,呢類答案SALES最唔知點反應。

短短闡述呢件早會事件,其實簡單交待左股市發生咩事,點解會跌,同點解跌咁多。

因為,市場怕唔明朗,而內地拆息風暴牽引出,係不明朗之外,會有更多唔明朗及更多諗唔明、想唔通既問題。

而更甚係,基於沿用近廿年既假設隨時失效,重新洗牌,重新計算,至有重新結論。

故此,一切未有答案之前,就出現人踩人事故!!

中資股及內地經濟情況,事到如今,最重要係,邊個既夠膽,亦夠快,行出來,無論睇好抑或睇淡,都可以將新形勢下既內地經濟及公司盈利,提出一個科學,而又有說服力既量化答案作為參考。

搵工,無經驗係最唔值錢。

估市,無經驗量度就最易出事。

當大行仍然推銷中國估值吸引,股價對帳面值跌至四年低位,稍有勇氣,其實大可以駁佢地一句,便宜又如何? 到左WORSE CASE未先!!

財經拆局年頭已經話經濟師太牛,太天真,非八則九,結果現在通通降至七點四至五。

有留意今日情況的話,正當人行罕有一早上載致銀行通函之後,中,港股市跌幅正式擴大。

簡單而言,外界唔想知,唔想見既野發生左。

面對個幾星期的拆息風暴,這分聲明正代表人行終於打破沈默。

人行星期一上載一篇、上星期一向各省市支部,政策及商業銀行發出通函。

文章表明提高流動性管理,屬於中央國務院要求,要求安排足夠頭寸,確保正常支付結算。

並點名要求大型銀行,要配合央行穩定市場,並且表明,銀行要避免作出存款沖時點行動,即臨近季結爭取存款補充資金。

人行表明不注資立場,打破了個多星期以來市場不切實際幻想。

新華社評論亦提出,中國不是沒有資金,只是資金流錯了方向,尢其進入了投機和非銀行借貸的層面,令短期借貸利率大幅抽升。

確實、由總理李克強一個月內三提「盤活存量資金」,到人行提出優化金融資源配置,用意是通過市場調節、讓資金流向最應該去地方。

路透分析認為有關表述,已顯示中央去槓桿化的決心明顯。

從呢份通函睇,重點有二:一,我人行收水,有國務院撐。二,大銀行唔該咪玩野!!!

正如上周所言,今次拆息風暴正是一場不折不扣的自製風暴,目的就是管理層要測試銀行對風險控制能力。

講到呢度,咩叫中式市場博奕,盡在眼前。正如法巴所講,事件邊會無政治成份!!??

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」