通殺

環球市場星期四經歷被譽為近十年數一數二既大拆倉日。

俗些講,其實形同「劈友」,大鱷撼大鱷,旁觀者,單睇收市以為反覆上升,好明顯,你係如在夢中,其實條街大量血漬仍未清洗。

觀望一個就業數據好壞,可能左右聯儲局縮減購債規模時間,令外匯市場出現顯注波動。

觸發美元被拋售,美元指數星期四單日跌過2%,跌至三個多月低位。

美元兌日圓更一度跌過3%,創三年最大單日跌幅,之後在亞洲市場美元更一度跌穿96水平。

有對沖基金話,外匯市場波幅之大,令人想起08年金融海嘯的恐慌情況。

到底觸發拆倉,係怕沒有QE,抑或日本斷箭觸發?大行操盤手話,搞唔清,總之,星期四本港時間八點半,就好似有大戶「吹雞」,於是通通大拆特拆!!

似樣,或者近磅,係債市拆完,到日圓空倉拆。日圓空倉規模有幾多,對唔著,真係唔曉,但根據美林上星期數字,單係佢地統計對沖基金,累積日圓空倉大約百二億美金左右。

但現代交易模式,一個空倉,引申係更多長倉,更多更多空倉,所以拆完未?天曉得也!!

因為一個拆,個個倉都火燒連環船,星期四美國時間上晝八點半同下晝三點半,匯,金,股,債出現走勢同步異動。

更解釋唔到係,如果將主題講為市場避險,點解美元可以一度跌幅百分之三?

正如法興之前講,長期賭單邊市結果,係沒有好結果。

邊個會估到,日股可以兩星期內,直插落熊市區。又有邊個估到,索羅斯,會揀喺踏正日股重回熊市區既一日,會刻意放料力撐日股,話已經重投市場。

更巧合的是,美國公布的就業數據,成為推動大市的無敵借口。

形容為完美組合,一方面是新增職位達17.5萬分,反映經濟增長動力充裕; 但同一時間失業率回升,就令聯儲局未有借口咁快退市。

果然,市唔會永無止境跌,今日話驚無QE,當個市稍有差池,百分之九十九點九,又吹QE回來,到時全球又再炒上,殺完好友再殺淡友,你話大戶賺錢幾易?

分析員目前亦不敢對聯儲局閂水喉的速度,估算得太進取,他們之前估計在十月底的會議每月購買資產的規模,會降至每月500億美元,而家就估計,只會降至650億美元。

伯南克早前母校演說,幾乎明示一月一日之後,聯儲局與我無關。人人話「真叻」姐,白鴿媽媽耶倫係大熱,但華爾街日新消息傳,佢唔係LOR!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將