後遺症


荒踏入周四大致平息。案件重溫,單係呢個星期,撇除銀行點搶錢,個中涉及幾驚險等等。

內地情況似乎仍然流於,你有你,我有我表述,立場極不一致。

例如,人民日報叫當央行是股市奶媽,外管局就對著幹,大批QFII額度,更有趣係,堂堂總理國務院常務會議公佈,媒體理應例必行頭,但部份主要大報,卻用上速批額度做首席標題。

股市由股市主導不甚協調。人行及銀行仍然就資金市場情況你一言,我一語。人行叫銀行幫手,銀行最幫手,僅僅涉及召開吹風會,話自己安全健康,但觀乎姜總尋日話中有話,博奕升級,抑或同心協力,路人皆見!

阿爺唔想見太多理財產品,銀行偏偏置之不理。一個月四點二厘理財產品,據統計近一星期日推品種按「打」數計,對番同期一個月拆息,接近九厘相比,銀行有利可圖近四厘。

你話,銀行到底係咪想折息回??

銀行,同評論直指人行有責。但內地金融市場,並非中國足球咁簡單,後者頂多陪錢將主教金馬曹送走。

我地一直堅持一件事,就係拆息即使回落,不代表一切正常。再講如果咩,如果咩,其實最好係唔好再如果!!

後遺症呢三個字,三日前我地提過。

已經有!!! 據報,內地銀行水緊,令到企業更水緊。結果普通既貿易買賣交收,唔係用銀紙,而係用貼現票據,簡單講,即係「當鋪」張單據。

另外,銅鋼等等行業,盛傳日子難過,唔係訂單問題,因為一直係少。

佢地之所以大件事,就係資金斷層、鋼銅等等利差交易,依家怕部份被逼斬倉。

美林陸挺更直指,預期拆息好快回落至正常水平,是不切實際。

陸挺話,人行及國務院終於打破沈默,穩定拆息市場。

佢認為今次呢場由人行自製拆息風暴、背後成因複雜,但當局無人會願意負上令銀行體系崩潰、以及經濟硬著陸責任,因此經過近一個月的市場混亂,現時的確需要強調穩定。

不過陸挺指,要人行大量注資同業市場、令拆息回落至正常三至四厘水平,即使是要人行承認過去一個月做法錯誤,在內地肯定不會發生,因此未來拆息可能維持在五至七厘較高水平。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」