夾息


銀行錢荒,陷入恐慌。

甚至有指連四大商業銀行亦需借錢,隔夜回購利率一度被推升至30厘,上海隔夜同七日同業拆息,雙雙創歷史新高。

面對拆息持續上升,市場恐慌進一步加深,廿一世紀網報道傳出四大行之一中國銀行,亦出現資金違約,即使交易時間延長半小時,都無法取得資金。

最終人行被迫出手向市場投放四千億人民幣。

這或可以解釋,隔夜拆息在尾市,突然顯注回落,收市跌番去4厘,倒跌三點五厘。

到底人行為何態度異常強硬,要到最後一刻先出手?

分析認為,正是要迫銀行處理好影子銀行,以及收回過度在房地產借貸。

說真,今次可以說是中美同心,抽水萬金。正如身在歐美推介既美林亞太研究部講,海外投資者最關心係,中國到底發生甚麼事??

前牛斌變身熊斌,外界議論紛紛,外國人更直指:Umm Something Wrong in China!!

陶博士重申,周小川無非要懲罰理財產品充斥既中小銀行。但瑞銀陳李講更得好:再咁玩落去,會有金融危機!!

好明顯,危機未至,但混亂異常,上海同業拆借市場,星期三已經要延長交易時間,應付交收。

按陳李講法,內地同業市場交易量由平時每日平均三百億左右,近數星期急升至近二千億,極不尋常。如果用美林陸挺所得既資料,內地當局趁年中理財產品到期高峰,突然收水,斬斷部份相關資金鏈,用意明顯。

內銀股表現,民行,信行最差勁,佢地理財產品亦係比例最多,似乎美林想法係啱。但外界另一件事諗唔通,就係理財產品背後,仲有幾多利差交易。

有內地專家相信,以往好一段時間,內地拆借市場拆入既資金,主要分三類用途:一,正常頭寸、二,利差交易,三,理財產品。

阿爺一夾,借低息做套息,套匯既利差交易即死,兼要大斬倉。

由於三十厘過份驚人,市場假設人行會出手。但亦唔排除當局反攻利差交易第二波,就係從人民幣匯率出手。

如果屬實,內地股市,內銀股,跌得應份。由於內地資金鏈關乎本港,有經濟師就話,八十八層高,實在應分分享下佢睇法,等市場唔好死晒都唔知咩事!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」