拆息風暴


資金突然異常緊張,內地媒體形容為拆息風暴。

臨近端午長假,情況尤為嚴重,隔夜及七日期回購利率,同時推高至十厘水平,是十六個月高位,上次拆息推高是去年春節前,人行要十年來首次展開逆回購安排。

上海銀行同業隔夜拆息,創超過五年半新高,自一一年5月最大升幅。

息率升至8.294厘,錄得自零七年10月以來新高。

內地交易員指,近日資金市場表現極不尋常,並且引發恐慌。

受影響底下,農行周四拍賣六個月期債券,罕有出現流標。

引致市場進一步恐慌,來自光大銀行。

內地廣泛盛傳,光大銀行有為數六十億人民幣同業拆借到期,未能向交易對手興業銀行償還,出現拆借市場違約。

雖然兩銀行均同時否認,但傳聞觸發多間銀行大舉拆入資金並停止拆出短錢,反映空穴來風。

市場一早預期,臨近長假,加上財政繳稅及存款準備金清算補繳,會推高拆息。

但多間內地銀行稱,問題遠比想像中來得嚴重。

銀行之間借錢,要用咁高息,都唔算最異常。

最奇怪係,點解人行唔做野,舊年過年,見錢少,都放水。

今次人行就唔係無做野,只係做左新野

面對市場極度波動,人行星期五首次啟動了新的秘密武器。

交易員話人行運用了,今年初先推出的短期流動性調節工具SLO,向市場注入七日期資金,不過規模未有市場傳聞中千五億咁多。


第一次啟動「短期流動性調節工具」SLO,聽落好深?

其實都係今年年初先推出,簡單啲講、全天候放水,以前就擇日,就算見到市場資金緊張,要俾錢,都要逢星期二、四先做。

而家鍾意幾時做就幾時做,但只限於七日期嘅短錢。

而且只是投給幾家金融機構,反映人行算是克刻。

劑牙膏咁逐啲放,但啲拆息已經去到五年幾高位,又是否杯水車薪?

咁人行都有佢難處嘅、而家樓市咁熱,俾錢俾得太疏爽,驚俾錯訊號市場,以為可以大炒特炒。

同時、路透社一篇報道都值得大家留意。簡單講就是指中央新領導層、可能會容忍經濟季度增長放緩至7%,到時習李才會出台新經濟刺激政策。


換言之,炒內地會有政策出台的好友,可以死心了。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」