暴力哥


內地近日興起一個名詞,名為「暴力哥」。暴力哥何許人也?

讀一個標題:「建國底驚現暴力哥,國家隊護盤跡象明顯」。換句說話,暴力哥正正係萬眾期待國家抬高指數部隊。

市升,或者應跌反升,就惹人想入非非。譬如,民行有買盤,工行星期二五分鐘內,有近一萬手買盤,宏觀大環境難以解釋,於是市場就暴力咁,虛構一個暴力哥出嚟,形容暴力哥暴力入市,並且更暴力將暴力哥等同國家隊,匯金,中投等等。

出口表現一團槽,三個星期內,統計最少有六間大行降中國增長預測,最少有三間大行估中國有三成機會硬著陸。

隨著暴力哥既出現,內地股市被暴力掃高,叫人更遺憾係,外界進一步暴力式,將內地暴力升市,等同中央軟化立場,會刺激經濟,會有政策,甚至會減息。

內地經濟是否遠遜預期?是。出口之差係咪加速經濟下行?不是。因為,出口根本,或由頭到尾無好過,去年底,今年初,所謂內地出口數字亦根本無認真弄清楚過。

在連續第二個月打假,進出口數據除去水分,結果原形畢露。

細心睇六月出口大幅走弱原因,包括打假、外圍需求、人民幣升勢,區內貨幣疲弱等等。所以,刺激經濟能否刺激出口,減息會否帶旺出口訂單,答案不言而喻。

中環人話,克強總理提到,經濟增長要守底線,經濟失業不能滑出下限,通脹就不能升破上限,其實係由非洲,到美洲,以至亞洲,任何政府都要做既份內事。

首次提及要為經濟劃下底線,由上月爆發拆息風暴來看,中央的確對最後防線是留有一手。

新華社評論文章提出,過去一季經濟復蘇之路坎坷,不過新管理層不再走過去靠加大投資的舊路,說明中央明白不可贏得增長、丟掉發展。

將呢番說話暴力形容為暗示刺激經濟,正正忽略所謂克強經濟學背後,大理念其實係要刺激長遠經濟。

克強長遠刺激經濟既克強經濟學,我地早在有線中國組提出,界定為三點:
去槓桿、結構改革,及最重要為沒有刺激政策。

瑞穗經濟學家擔心,內地當前風險,不是硬著硬,而係政策軟著陸,即係心軟而轉軚,並用一個舊式刺激,打倒現代或新時代中國需要既刺激。

由上至今日海關,下至企業,的而且確形容前景有如世界末日。更有趣,熔盛重工可以一反民企常態,大裁員,資金周轉不靈,急撲水,通通毫無避忌全數公開。

白些講,就係講到自己有咁慘得咁慘。

投資唔得,消費唔好,連外貿都轉弱,今日大行獻計,就是將人民幣眨值!!

今年嚟,人民幣兌美元升值百分之1.5,面數唔多,不過按海關總署計的一籃子實質匯率,其實都升左半成!!

再睇下其他區內主要貨幣,兌美元,跌得最少嘅台灣都有3%,同樣都係金磚國,巴西、印度貨幣都跌約9%,有安倍經濟學支持的日圓,更加跌足13%!

但現在呢一刻提人民幣眨值,其實不太政治正確,因為不等符合人民幣國際化步伐,人為壓低,豈不是要克強經濟學走回頭路?

左右做人難,而家就要睇,就是中央對經濟下滑容忍度有幾高!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)