怒龍


網龍七七七,對唔少投資者嚟講,今日改名為怒龍,係令人憤怒的網龍。

全日交投高企,股價插水,簡而言之就係洗倉,單日市值蒸發最少廿億以上。

尋日中環人大叫要買網龍,股價大舉爆升逾百分之七,今日情景,唔反面就假!!

網龍創出最大奇景係,宣布出售流動網絡業務91無線,作價超過一百億,大過股價未跌前既市值,理論上係刺激股價向上,而非刺激股價向下。

更有趣係,尋日通街叫買,尋日股價大升,今日一覺醒來,未開市先發出售業務通告,開市即跌一成半,毫無禮貌之餘,最大疑問係,點解咩都嚟得咁岩?

蒙牛買幼粉,假假地停牌幾日,網龍如此重大出售,一,無停牌。二,開市期間整個分析員會議,話八十幾億淨收益會分派股東,後者可以視為股價敏感消息,理應停牌。

完全是選擇披露的代表作,處理上,又被一彈,股東應應向港交所投訴此公司大細超!!

其實,如果睇今次所謂同百度諒解備忘錄,整個流動業務估值近百五億港元,創記錄之餘,以今年盈利預測三千萬美元計,相當於六十三倍市盈率。估值上,絕對極大機會比構思中創業板上市來得吸引。

講開呢件業務估值,四成三係由網龍以外投資者持有,舊年八月,網龍高管透露值一億一千幾萬美金,再同91無線早前引入最後一批投資者作價計,估值大概係三億五美金左右,依家突然爆出值十多億美金,市場反應在在係打個突!!

對百度來講,佢地桌上電腦搜尋器市場佔有率內地佔八成二,但流動業務佔有率值僅百分之九。俾十幾億,網龍係咪幫到佢地,呢個係後話。

確實,呢類手機發展新業務正是內地兵家必爭之地,好似阿里巴巴都要入股新浪微博,加上百度本身只佔手機市場佔有率不足一成, 同佢地網上搜尋市場佔有率82%比較, 交易唔係無道理。

仲要留意係91無綫其他四成幾股權股東, 包括有電盈主席李澤楷及CVC梁伯韜, 仲有新加坡淡馬錫, 有咁多星級股東支持, 今次網龍都要咁急出售股權, 先至令人費解。

所以分析員質疑係,佢地到底係照顧大戶投資者,抑或整體投資者,值得三思。

可換股債券,引入李澤楷,話分拆,股價倍升,依家出售業務,股價爆跌,令人聯想一切盡在掌握中呢幾個字。

好明顯,91無線另外四成三持股股東,一早想套現。網龍點配合,值得疑問。

單睇通告,賣唔賣,原來只需要經佢地首肯,而非777網龍股東。

科網股從來係想憧憬,大拿拿收過百億,但業務增長潛力從此奉上,派息係咪彌補當日因分拆而來、追捧概念既投資者?? 又是疑問。

再者,成舊資產估值比公司市值大,無需佢地通過,更於理不合。

既然再多一隻網股令你無幸福,更加造就屢創新高的馬化騰、先係唯一幸福締造者。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)