故弄玄虛


近年潮語,莫過於形容某某係咩咩BB。金融市場層面,星期三出了位克強BB,星期四加入伯南克BB

中環人對於封伯南克為南克BB,舉腳讚成,南克BB金口一開,股市升五百幾,成交七百幾億,市場由不安、變為亢奮。

伯南克BB,盡露可愛一面,一日之間,多咗成千上萬嘅股市好友、成為朋友。

到底佢做過啲咩?講過啲咩令市場受落嘅說話?

由擔心退市,變為可能延遲退市,或無了期退市。伯南克簡單一句,觀乎美國經濟,失業及通脹情況,寬鬆貨幣政策仍屬必需。

老實,係咪咁惹人討好,見仁見智及視乎心情,等於真正BB仔喊,有時令人煩躁,但有時你會覺得好得意,今日市況情況亦係一樣。

伯南克發言之後,市場自我解話,但美林,同花旗嘅經濟師點出,既然減少買債退市,唔等於貨幣政策定調。

而伯南克維持寬鬆政策,並唔代表唔會減少買債,因為兩者無抵觸。

聯儲局是否退市,到依家仍然成迷。

確實,上月議息會議記錄,反映局內委員對退市時間仍有分歧,大約有半數委員認為,聯儲局應在今年內退市。

但有很多委員表明,要見到更多證據,確定就業市場復蘇前景,見到經濟活動加速增長,才可以逐步減少買債。

華爾街日報指,會議記錄誇大了對退市的支持力度,指主席伯南克、副主席耶倫及紐約聯儲銀行行長杜德利等鴿派委員,仍然主導局內繼續寬鬆政策的聲音。

主流認為九月是也,如果再睇聯儲局會議記錄:近半認為年內要停止買債、數名又相信年內要減少、多名則認為有待就業市場進一步改善。

總之,有華爾街中人就提出,將近半,多名,數名,等等加加埋埋,係咪百分百都成疑問。

觀察家相信,聯儲局似乎想故弄玄虛,色即是空,空即是色,目的係唔再重複、之前過份透明,而比市場過份FRONT RUN 嘅局面。

亦有經濟師相信,中國經濟之走弱,係伯南克做市場BB原因。當然,市場似乎一早風聲盡收,尋日內地外貿數據差盡全城,反過來造就股市升,澳元升,商品升,美元跌。

身處亂局者,要有智慧,否則當局者迷。巴西二度加息,印尼突然加息,跟經濟情況亦不匹配。央行是否相繼方寸大亂,亦係相當明顯。  

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將