應驗


呢頭長實主席李嘉誠先至呻完, 話起樓唔一定賺, 嗰頭就即刻應驗! 有批發展商要蝕添!

地價一個月內下跌近兩成!

百利保以近24億元, 中標九肚56A區地皮, 平均樓面地價只是6837, 較月初批予俊和的鄰近地皮, 低咗18%

相比年頭九肚地王要過萬蚊一呎, 今次地價甚至大跌37%

換句話講之前七幅地皮嘅得主, 已經買貴咗!!

越賣越平, 賣地計劃中最後一幅沙田九肚豪宅地, 結果由百利保, 以低於市場預期價中標

6837不單是今年內, 同區五幅地皮中最平宜, 比年初兩幅景觀較好的地皮, 低至少33%, 亦都是三年內區內第二低地價地皮

測量界形容一個字!!

原因正是入標標數不少、不止一兩支標,都有六七八支標,即是代表發展商不約而同都很保守!!

由今次賣地睇到, 李嘉誠對明年樓市預測, 咁快已經應驗!!

亦睇到超人雖然, 最近絕跡於記者會, 但始終不吐不快!

超人話自己對樓市、無話可說! 樓市由特區政府決定, 發展商已經無討價還價嘅地位咁講!

任憑發展商、代理界等等點樣軟硬兼施都好, 財政司司長曾俊華強調會繼續堅持樓市辣招。

但臨尾司長漏了一句口風,說是會於適當時候取消辣招。

此言是否有意回應超人? 財爺又話,尊重李嘉誠決定不遷冊,但係唔遷冊啫,亦都唔投資又點計?!

由舊年十月推出買家印花稅以嚟, 長實只係成功投過一幅、價值只係29億嘅馬鞍山地皮, 相當保守!

連誠哥都話睇唔通四至五年後市, 政府又認為自己真係把握到適當時機咩?!

睇怕、李嘉誠口中嘅政策風險, 仲要揹落去。

講真,連李嘉誠都話唔識睇樓市前景喎, 同以往幾年叫大家自住可以買樓自住嘅口吻、有好明顯變化!

事關誠哥話, 樓市辣招嘅負面影響, 估計會滯後到出年浮現, 到時將會影響整體經濟。

以佢老人家一向發言保守,言下之意的潛台辭,向淡、多過向好!

唔怪得之, 誠哥表明而家係全力減債、去槓桿為上!

加辣招喺二月尾, 推出至今半年, 二手樓註冊量只係得萬八宗, 比起出招前半年大幅急跌38%

銀碼越大, 跌幅越「甘」, 1000萬以上嘅成交得一千宗, 勁跌一半。

即使500萬以下嘅中細樓價, 跌幅亦接近3成半, 確實反映政府辣招, 同時打擊換樓、同上車人士置業活動。

李嘉誠表明唔會撤資, 但行動上就散緊貨。

不過亦唔係話散就散到! 喺大窩口嘅昇柏山仲有35%、涉及140伙未賣, 當中三房單位賣得慢啲, 佔五成七, 唯有變相減價百分之二去貨!

咁就更加貼近區內二手樓價, 甚至同居屋盤呎價, 只係相差一成多啲! 亦反映長實減價, 由歷史證明, 往往就是樓市最後一根稻草。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)