跳水


交易員嚴陣以待,星期二公開市場操作,未有令市場失望。

人行兩星期以來、首次重啟逆回購,內地長息顯著回落,不過短息就仍然高企。

人行估計、第四季流動性會保持平穩,瑞信經濟師陶冬相信,人行注資是有象徵意義、反映當局不願再見到拆息風暴。

內地股民又集體上演一場跳水SHOW、而且跳水姿勢驚人,先係來個5.7周轉跳水,但跟著可以翻身跳升3.9周轉,你話係咪神乎其技!!

唔好講得咁神怪、雖然創業板表現真係相當離奇,一度大跌近6%,在眾人死心之際、尾市來個急反彈,收市只是跌1.8%

但中間波幅、已經叫老股民承受不起。

當然網民會找甚麼六大理由、三大因素,好似係三全中會是利空居多,仲有賴國務院研究中心分「383」研究報告,發音正是「散吧散」,股市唔散都難!

內地股民似乎因為絕望心情、已經近乎迷信,我地拆局其實認為睇數據先最可信,跟據最新基金季報顯示,當創業板第三季暴漲三成半時候、基金經理已經「移情別戀」,持倉量不升反跌、減少122億,持倉量降至1000億左右。

所以話、聰明錢幾時都係聰明過人!!

雖然經歷過今日跌落股市地獄、不過股民似乎未咁快死心,特別對於尾市大反彈,反而認為是利好訊號。

有大行亦都認同、瑞銀策略師陳李相信今輪下跌,只是之前漲幅過大,不過佢都承認,創業板今次應該係已經潮退、特別是面對業績無市場預期咁好,以及三中全會之前、是有過高期望。

炒錯邊現象、唔單止出現內地創業板,香港呢邊、近日一批強勢科網股都出事,網龍金山軟件同Tom,好似連環洗倉,幾乎全部洗白白。

再數遠些、有小米以為誤中先思行,之後創興「低價」成交連累一眾中小型銀行股,一樣係炒錯邊典範!!

但最經典要數隻「432」、昨日炒高三成幾後停賽,中環賓卡奔走相告以為小小超今次玩認真,會將富衛注入盈大地產、結果人家琴晚就出通告,話比大家知,又是一個美麗誤會!

係咪「美麗」真係唔知、但大曚就肯定有分,盈大市值計埋得個十億,以月初富衛引入瑞士再保險12%股權,作價已經要33億、即是整間公司估值達270億元!!


小小超財技雖然已達神級、但要用十億蛇吞象富衛,恐怕再多幾個袁天凡梁伯韜,都變不出咁離奇交易!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)