G2V

市場近日表現,似乎違反市場慣常的基本假設常態:例如爛股點解會突然有追捧?例如騰訊

未拆細前,竟然股價先行「技術上步入熊市」、又好似萬人矚目的阿里巴巴未上市,科網提早玩完!!

科網或新經濟股跌,外界慣常形容為玩完,爆破。但玩完、爆破、同調整,涉及3個唔同程度構成嘅3個不同結果。

所以,如果簡單問,「近日科技股表現,係咪代表新經濟玩完?」,點答你呢?事關上述一條問題,已經將涉及嘅結論拉到極端。

同樣拉到極端,在於有關同股不同權討論,股權不同權等於大細超,對小股東不公平。但現實是,很多情況下,基於不同環境,經常有同股不同權發生,例如重大關連交易投票,大股東形同有股但無權。

正如李小加話,咩情況下,保障投資者利益,先係市場必要具備核心。

講番科網同新經濟,外界似乎陷入一個陷阱,就係點樣介定調整後嘅科網同新經濟股嘅合理水平。

又以騰訊為例,無論麥樸思、策略師均視五百大元合理,無疑,我地無否定五百不是合理位,但要認同真正合理估值前,先搞清楚兩點:
一,全球整個行業股份都同一時間調整,在估值是否合理命題上,是牽涉相對性,而非絕對性。二,由近六百五,跌至五百,價位上抵,但既然近六百五是外界認定為過份上升結果,五百大元水平,有否經過辯證,證明是合理上升的股價水平,簡單講,你又知之前五百蚊騰訊,唔係升過籠?

由認為季結,到開始相信大戶換碼,科網同新經濟跌因不明,但實話實說,大經濟環境有憧憬,傳統行業未死亡,構成G2V誘因,即係資金由增長股轉移到價值股。

你話八倍PE股值博,抑或四五十倍嘅值博?

納指從高位大約跌半成,但彭博計算的區內科網股指數,三月初高位至今跌約一成半,實在反映,部份區內科網或者可能虛有概念,升幅似乎不理智。

大摩話,今次資金轉移G2V,重傷係對沖基金,事關大部份長短倉基金,係一面LONG增長型,一邊沽傳統型。

正因為咁,跌勢已成之下,咩叫骨牌?依家知啦!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」