不死券商


經歷過黑色星期二大跌市,內地股民星期三要做部署、知唔知第一件事會做咩?

考我唔到既、有上海股民就由面至底、再由底至面睇一次人民日報,睇下有無官方「風險提示」,結果發現無一篇文提到股市過熱。轉個睇到中國證券報,見到頭版頭條標題:「牛市撞腰不足懼」,簡直如獲至寶,可以重新放膽入市。

內地股民深切理解、作為政策風向標,社論先係股市最好明燈! 瑞信陳昌華都同意,可以同今輪牛市比較既99年至2000年A股升市,正正就係由99年5月一篇人民日報社論觸發、而家只係只係重複當年既Story!

要量度風向標,鬼子佬就唔識睇社論,里昂就用券商股、作為A股有幾熾熱既測溫計!

6837 海通證券,2012年上市以來,累積升左九成,夠熱啦! 不過要留意,當中有一半升幅係喺過去一個月出現!

當然上市以來,海通基本因素不斷改善,無論ROE、資產負債表,更重要係喺「發行人」排名榜、由去年第六位,跳升至第三位,成績表夠晒亮麗!

不過同步上升既、仲有係海通既P Book! 市帳率由九月底1.4倍樓下、已經去到2.6倍,貴盡全行,要支持股價,ROE要由8%先合理,而唔係而家只有1%咁大把!!

海通向分析員講述收購既聖靈銀行,係部署海外發展三步曲、包括先在港設立分支、先後於09年收購大福,而今次買聖靈就係最後一步,但分析員都係唔了解、到底券商同銀行、有咩協同效應?

無錯,聖靈由07至13年ROE 都有近10%,只係上半年要應付減值,所以先急跌。但未來要合併,附帶既成本急升,就更難估計、呢點,里昂一定唔會講,因為正正發生喺中信收購里昂時出現左!

無論如何,里昂結論係、即要面對集資壓力,未來ROE又可能下降,有貨既、無理由唔走啩?

不過好似FT講,內地禁賭,但股民同賭民其實無分別! 特別過去幾日A股成交屢創全球新高,較之前急漲6倍。唔使多、如果出年平均有6000億一日,花旗計過海通同中信證券就值得升多1.3倍!!

更不可忽視係內地既「動物精神」!又或者調轉用雷軍講法,站在風口位、一隻豬都可以飛起上來!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)