見頂訊號


話說內地微博討論股市,網民傾得最多係兩個見頂訊號:一、央視新聞主播講股市;二、兩桶油連日漲停、都係股最後一戰之時!!

年紀輕既股民可能無咩印象,07年時,大市見頂,上證突破6000點,當時正正係兩桶油破頂之時,之後既故仔,恐怕就不用多提!

經歷兩個幾星期急升,今早散戶都經歷左一轉疑似「過山車」,十點指數升近3%,以為三千點「垂手可得」,點知半小時內,大盤突然全線回套,倒跌過百分之三,散戶形容就好似「人踐人」,爭相要沽貨、遍地哀鴻~!

原因正係十點過後,傳中證監出手要求證券行上調「融資保證金」,由於市場早有預期當局唔會對大市過分槓杆不聞不問,消息一傳出,股市即時崩盤!

但內地股民既生命力,又點會咁快完結? 當十點半過後澄清並非監管機構要求,只係個別證券行控制風險,股民又再鼓其餘勇,再戰江湖,結果造就全日過萬億成交,再次改寫「人類歷史紀錄」! 平均每0.74秒,就有一億成交!

面對瘋牛、但唔係個個有錢賺,內地股民不斷發揮創造力:「人世間有一種悲哀,叫做漲停跑輸」、「滿倉踏空怎辦?滯漲股都係會飛既豬,就耐心等候吧!」「空方不死、多方不止」....

更多人創造出新名詞,好似有人「高位建倉」、但「滿倉踏空」,就改名為剛去世既日本名星「高倉健」,真係佩服內地網民創意!

散戶有面對大牛市不賺錢既煩惱,大戶何嘗唔係一樣? 就連國家隊,面對呢個突如其來牛市,都顯得促手無策,要連夜緊急開會應對!

以保險資金為例,掌握著數以萬億計資金,但此刻只可以話心情複雜:大戶正係今次大牛市中、最大「踏空者」!

由於規模大、轉身難,又近年結,保險資金近期都無主動加倉,唔少之前引以為榮既「低倉位」策略,而家變成大牛市之中,最失策之舉,分分鐘仲要跑輸過大媽!

以保險公司目前持倉比重,大約只有11%左右,同十月比較、只係增加一個百分點,顯然保險公司未有趁市況改變而調整策略、所以主流險資,今次都係「踏空」居多。

如果咁樣講,咁平保、國壽、新華過去一個月累升左15至24%,豈不是市場過分放大?

又未必,因為保險資金一向都係內銀最大股東,第三季就持有超過四百億股既內銀,以今輪升勢集中金融股,就算唔加倉,加埋都可以有過百億帳面盈利!

講真、連阿爺都透過社科院,為牛市撥火,無論散戶大戶都只有順勢而行,好似日前話股市會倍翻既大摩、又吹「摩笛」,用最「藍天」分析,為自己估市提供基礎,居然可以作出上證萬六點預測,中環人除左搖頭嘆息,仲可以講咩?

不過講到底,就算一隻會飛既豬有幾巴弊,到最後都係一隻豬,當風不再吹時,咪一樣要由飛豬變成豬扒。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)