走資ETF


黑色星期一大跌市,事後回想,當然理由多多,不過里昂一口斷定:佔中、走資、油價、Risk Off,全部唔係理由!!

里昂而家染紅,莫非真有內線?按佢地推斷,大跌市背後,言之成理只有PMI同百城樓價指數疲弱!

如果由星期二反彈市來睇,里昂又的確估中:數據愈弱、愈反映阿爺需要加快出手救市,君不見今日內地媒體高唱入雲-- 央媽要減息降準救市,唔睇清楚,幾乎以為人行已經做左野!

當然,內地要救市,等到政策落實出台已經係低招,製造政策預測,先可以快人一步。內地媒體由「放風」減息、批萬億方案、以至國企改革「1+N」形式,好似已經包含晒成個中央經濟工作會議既所有議題!

連串消息下,內地股市再注入強心劑,股民在微博直言:「係咪已經開通左全球股市通?」、又或者「今晚就降準?」

逆向思維一向都係內地散戶最擅長,下星期阿爺就召開年度經濟工作會議,正係最好建倉好時機。

有中環人話,講升幅、港股大指數固然唔使睇、就算國企指數今日表現,都遠不及2822同2823咁亮麗,跑贏大市之餘,甚至比A股大指數仲要好。

但值得留意是、2822同2823沽空金額都創左新高,至於A股ETF溢價,由八月中以來,都係負數,即使今日急升,都無改變呢個情況。

其實有滬港通以來,A股ETF表現已大不如前,過去兩星期,流出2822既資金,達到8.5億美元,相當於66億港紙,創2012年南方A50成立以來新高。

即使「老牌」既安碩A50,過去一星期亦流出近6億美元資金,創09年以來最大紀錄。到底點解釋呢個A股升、但A股ETF贖回增加現象?

德意志有個講法:投資者,特別係來自香港,在滬港通開通前夕,早已睇到係利好A股多於H股,於是透過Pair Trade,買A股ETF、沽空H股ETF,取得5至10%回報。

唔好睇少呢個幅度,以今年對沖基金平均回報只有2%,已經算相當理想。

於是到開通日子,投資者就開始由A股ETF獲利回套,引發大規模流出,令到2822同2823都有折讓,表現反而唔及在美國上市ETF,仍然有超過1%溢價。

坦白講,有滬股通之後,肯做功課既投資者,都已經離棄A股ETF,寧願直沖入去買180 同380既 A股,唔需要再被動跟隨ETF。所以睇今日滬股通額度,都加快用左32億人民幣,係一個星期以來最多!

果然,有得揀,先係老板。無論政治定股市、一樣啱! 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)