完美句號


和黃最大武器,唔係3G、唔係財資,原來係物業。

市場預期和黃盈利3百億左右,結果爆出6百幾億盈利,為可能以和黃名義公佈的最後一份業績,帶嚟完美句號!!!

物業重估收益,長實去年有125億,減少一成半,惟和黃卻高達251億,比對上一年度3200萬,增幅達783倍!

251億、相當於匯控第四季盈利加倍仍要多,其他大多數藍籌全年盈利相比亦望塵莫及。

和黃二長老李澤鉅解釋,錄得大額重估收益,只係參照會計師建議嘅正常做法,而且相當保守。

聽落好有Hea feel !! 當然亦有市場人士懷疑,和黃目的係為左充撐盈利。

但中環觀察家斷言否定,用重估谷盈利假設。遲不谷、早不谷,即使要盈利勝預期,亦犯不著一估、要估多二百五十多億!

觀察家相信,和黃用物業重估這部重型武器,是為嫁入長和,為集團重組鋪路,以便日後新集團、新時代,製造新亮點。

李澤鉅無呃你!集團旗下物業估值相對保守,但佢未有進一步透露半點口風。

重估後,和黃物業入帳估值736億左右,但原來據分析員計算,和黃旗下物業,由於以投資為主,入帳值長期超低於市值,按目前市況計,和黃物業組合其實值1500億。

換句說話,重估後,和黃物業組合仍然有條件再向上估值。

外界估計,最後可以book夠一千億!「重估」跟「重組」有咩關係?

眾所周知,超人強調是低的負債、強的資產負債表。但和黃併入長和後,外界關注點是負債高。

如是者,超人配合重組,索性將和黃物業組合一併重估,即時結果是,Debt to equity ratio股本負債比率大降。

遲一步拆出「長地」時,估值及價值亦進一步提升。

或者因為釋放出重組包袱,為將來釋放更大價值,李生今日記者會無論對樓市、經濟、業務,都較往年樂觀。

樓可以買、經濟幾好、利息難以升。

咁豈不是、經濟烏托邦縮影!?有問必答嘅佢,唯獨被問到同中央關係時,卻避而不談,反而更惹人揣測!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)