央媽鬥丁蟹

當財爺都要湊熱鬧,在網誌講下「丁蟹效應」,中環人已大叫不妙!

結果「周行長」大戰「丁蟹」,阿爺只係贏左半日,中外大戰真正戲肉,要到下晝先至爆發,結果外資淡倉下午反敗為勝,中資輸錢之餘,口痕友話連上交所交易顯示板都被「打爆」,成交到左一萬億人民幣,就已經唔曉跳!

坦白講、既然係「大鬥大」,要深究下午點解大跌市,其實都無咩必要,「賴」落丁蟹效應都無可厚非。

上周五外資在夜期做淡、只要把持得著唔平倉,其實先係最後贏家,可憐係一批散戶,如果企錯邊,真係摑完左邊再被摑右邊。

美林最佳策略師崔魏發布既「大勢」報告,雖然認同人行降準會令市場相信,阿爺係有決心托市,但作為「淡友」既基因、就令佢都不忘加句,寬鬆政策唔可能改變企業盈利,如果資金無以為繼,近日A股反而可能係見頂先兆,所以崔魏都提出左,到底今次係開端? 定係結束?

但都唔係所有外資睇淡、大摩都提出「半牛論」,認為A股牛市目前正處於牛市第一與第二階段之間,即是暫時都未見頂。

唔怪得內地股民仍然信心十足、形容「身處牛市,急跌就是黃金雨」,無懼今日跌市調整。

中環人話、值得慶幸係港股雖然經歷大時代,跌市成交再度突破2000億,不過留意港匯其實除朝早落過去7.752之外,下午一路跌市、港元反而一路轉強,尾市仲迫近強方兌換保證水平,迫著88樓要出來接錢,反映未見大規模資金流出。

美資行富瑞有個觀察,都不謀而合。

Jefferies提出港股正係經歷一個歷史性時刻,重要性不下於當年歐元推出、以及98年金融風暴。

簡單講、就係內地持續放水,跡象顯示,內地遊資正透過港股通南下香港市場,取代聯儲局退市帶來既資金,過程等同當年歐元一體化,造就緊一個大時代來臨。

以目前內地外匯儲備3.7萬億美元、雖然連續3季減少,但都幾乎等同港股總市值,一旦內地資金在國際化下持續流入,會令本港資產價格會高於過去幾個經濟周期,單係兩個金融系統之間做套戥、已經徹底改變遊戲規則,最終A股同H股將會匯合。

難怪,即使作為外媒、華爾街日報都買CALL,認為當政府都唔擔心泡沬時,投资者都唔需要担心去邊,即使道理上應該如此。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將