笑話


總理發火、非同少可! 更影響埋PMI 數據!

李克強在開會時,批評官場陋習,今次是針對實地考察水利工程。

對一啲早已撥款、批地項目,但遲遲唔開工,當地負責人話比李克強聽,係開工前有幾十項評估,無一兩年時間都批唔到落嚟!

一聽到呢度,李克強就發火,大駡評估環節太多,呢個評、嗰個又評,結果評估都編成笑話,甚至拖慢地方經濟。

值得注意係、過去呢啲來自高層批評,往往只係內部講話,但今次李克強連續多日透過官方媒體發布批評官僚主義,顯然係有目的而來!

呢個正係里昂提出、PMI 同李克強發火之間既關係!

地方政府官員、過去兩年飽受中央打貪、同時又要提高政府工作效益,控制預算,結果變成「少做少錯、唔做唔錯」心態,成為新常態下,政府改革最大絆腳石! 亦總結左點解PMI 再落到一年低位!

「政令不通」,好明顯限制左財政政策作用,李克強亦心知肚明,所以要全靠周小川行長,要大力放水穩定經濟。

好似陶冬博士講法,PMI新出口訂單指數回升、正反映呢一輪經濟下行壓力,並非係來自外圍,而係本地內需放緩。

值得注意係就業指數,雖然由低位輕微反彈至48、但仍低於50盛衰分界,加上工業生產同投資持續疲弱,未來就業指數仍然係難有起色。

對於內地失業率、外界一直掌握數據唔多,由政府公布城鎮失業率第一季度升至5.1%,但講真
意義唔大,因為數據跟本無反映到,內地農民工失業問題。

大摩就對內地同香港既就業市場結構、作出左專題分析,結論係內地既勞工需求供應比率,雖然過去五年一直高於100%水平,似乎反映經濟放緩未有損害到就業市場。

但大摩唔認同呢個結論、因為數據反映過去幾年職位增長既數目,有明顯放緩,但點解無影響到失業率?
答案係正係內地包括亞洲地區遇到最大問題: 人口結構改變,勞動人口增長放緩速度、比起職位增長仲要慢,因此先表面保持到失業率未有惡化。

大摩結論係,中央錯估左目前失業問題,令到政策「唔到位」。實際上、內地面臨就業職位增長放慢,加上實質利率偏高,又有高負債及通縮壓力,一早就需要更大規模既刺激措施。

可笑既係、今時今日大家都了解經濟基本因素疲弱,但就靠著一絲政策憧憬,將A股抄高再抄高。

法巴講得無錯、而家經濟同經濟「分道揚鑣」,正係受惠阿爺刻意托市,但情況可以持續幾耐? 資金市又係咪末完末了?

面對內地股市瘋抄,中央台做左八、九十後「抄股實錄」,每日新開戶股民中、有一半以上都係八、九十後,大部分都更係「滿倉」。有九十後女生更明言,「國家扶持股市嘛、傻子進來都能賺錢。」呢種心態,睇完又點叫人唔擔心?

商品大王羅傑斯話、幾時是離場時侯,就是當大家都講「THIS TIME IS DIFFERENT」!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將