老翻金融


內地咩都有假,咩都可以老翻。

假蘋果、假「勞」、一概太普通了。最新內地發現,深圳原來有間假高盛。

中國老翻高盛名為:Goldman Sachs (Shenzhen) Financial Leasing,中文名同樣為高盛,記者致電該深圳公司電話,「喂,點解你改個咁既名?」
對方答:「噢,純粹隨意改」,
問:「咁你同美國高盛有無關係呀?」,
答:「無,兩者無關,各有各做」

好野,隨意都可以改個高盛名,兼同金融有關。如假包換的真正高盛亦自嘆不如,皆因高盛現時並只以合營公司身份內地經營,名為高盛高華。

真高盛不能用高盛名字,老翻高盛卻深圳搞起金融租賃業務,話說,老翻版2013年成立,無人知佢地做咩,但老翻物身曝光,源於被查涉及洗黑錢。

高盛有假,內地Apple shop有假,早前更爆出,有聰明仔在內地某城市,成立假建行,提供汽車租賃業務。中國效率之快,創意之高,A股點可以值單位數PE咁便宜!!!

A股今日終於升,有指數為證應該無假。

內地熱愛高盛,製造冒牌老翻,可以理解,A股如假包換的上升,背後歸功於Business insider報道,高盛仍然堅信a股年底前升幅可以有四成。

國泰君安話睇好,唔掂!
中金呼籲抄底,無反應!
李大宵話實升,「唔踩你」!
要由高盛出動方能心動,投資者對內地信任程度,可想而知!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)