鴿性

每次地皮截標、每星期二手樓成交,總會有人著迷,如獲至寶。

但狂熱過後,咁又點?

上述兩大因素,對現今樓市影響有幾大呢?黃埔即使零成交,係咪等於叫價低兩成,業主又會肯?

鄉郊地曾幾何時作價遜預期,樓市向上依然。

更何況,近年潛在土地買家多了一批久休復出港企、及新晉國家紅色發展商,好聽一點,出價進取,難聽一點,係唔知價!!

你信誠哥抑或保利?

耶倫面有難色,事到如今,主導權一手奉上比華爾街,大家信耶倫十月加息!? 等如相信豬都會有爬樹一日!!

到底係眾望所歸,定係意料之外? 被認為係近幾年最重要一次FOMC會議,可以咁講,唔加息多少都已經係市場預期之內,但耶倫記者會對答「鴿性」之強烈,就令市場大出意外。

特別係講到近期環球市場波動,以至搬出內地經濟風險、可以話係歷任主席之中少見!

被認為係聯儲局「喉舌」,華爾街日報就搬出以耶媽穩陣性格作為解說。話耶倫就算搭飛機、都會提早幾個鐘去機場;預備重要演說、更要幾個星期前計作預備!
結論就係耶媽不論作為領袖或個人,都係希望迴避風險。

但正正作為一個領袖,唔係就要因應有限資訊,作出既審慎、又果斷既決定?凡事都要百分百肯定,其實即係咩都唔使做!

所以華爾街大行普遍預期,12月才開始加息、利率期貨更顯示,明年一月加息機會率,只是剛高於一半

隨著耶媽釋放善意,及聯儲局內一男子預測負利率,劈價、撻訂等標題,似乎將由買家追價、業主封盤等取而代之。

無他,過去幾年拜八十八層高及一眾高官洗腦教育,加息才等於樓市要跌,已牢記在市民瞄中,現在,不加息固然可理解為樓價升?!

陳德霖強調,年內仍然會加息,買樓要小心,但現實係結餘氾濫,花旗大國即使加兩、三次利息,香江小島實在毋須跟隨,作為特區央行行長,要用利率再教育市民,
作為風險警示的話,不如教大家咩係實質利率啦?

估樓價升,不合常理,估樓價跌,就成為主導。

想脫穎而出,市場推廣學核心之一:要夠激!!!

瑞銀就預期,樓價要跌兩成半至三成,人人轉載,皆因夠爆!

瑞銀估算、係由而家至2017年底的兩年零三個月內樓價表現,而逐年計的話:
今年估跌半成,明年估跌一至一成半,後年預測半成至一成,加埋正好是30%!

瑞士邦預測,其實同市面睇齊。佢地同時強調,樓價跌雖然係共識,觸發樓價跌,未必是利息,而嚟自經濟,呢點或者更需要注視。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」