Killing you slowly


Killing me softly!!!
全球,尤其本港處於陰乾困局。
最新,內地通脹維持2%樓上,市場話係利好消息,但睇下豬肉、菜價、同比升幅兩、三成,傳導嚟香港已經係事實,教科書所講嘅: 滯漲,香港就係活生生例子‧

資金缺乏出路,股票怕高風險,磚頭亦嫌貴,既然如此,倒不如買批午餐肉,趁一年一度內地豬肉通脹周期撈一筆‧

中國市場經驗可能不足,國際市場影響力、亦唔足夠,但係歐美央行日夜盼望的通脹,我國三爬兩撥,就靠斤豬肉、靠棵菜成功Bingo,根唔唔駛不斷量化寬鬆‧

每一次危機,既是機會的出現,亦埋下犯錯的時間。零八年後,央行以為特事特辦,誰不知經濟從來未有按過正常程序回復‧

日圓上升,市場認定係央行、失信於市場的結果,再白些,某程度上等同長達十幾年的量寬、正式失敗。

繼早前,日本債券市場出現倒掛後,十年債息買賣差價持續收窄,作為全球主要債市之一,日本公債卻忽然變得流動性緊張。

今日見日股跌,市場深信QQE之後,一切升浪、再度回復,但日本瘋狂背後,原本幾乎將整個公債買乾,估計兩年後一半債券、由日央行持有‧

前英倫銀行行長默文金最新出版"The End of Alchemy"一書,有一句頗正確,大意係:
金融危機唔會無源無故發生、當人們應對不明朗前景時,無可避免犯下錯誤,便會製造出危機。
"Crises don't come out of thin air, but  are the result of unavoidable mistakes made by people  struggling to cope with unknowable futures."

默文金喺任內後期,即係08-09期間,英國多間銀行要政府拯救,默文金承認,作為經濟學家,以及中央銀行行長,最後發現,央行其實完全無一套模式,去準確預示資金對金融體系的破壞。

Well,大家開始明白,係邊個Killing you softly and slowly??!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將