日圓肥手指

琴日節目已經警告過,黑田東彥作為市場「倒亂分子」,佢既行動往往令人難以捉摸,想不到今次又開鋪大!!

當然、市面有好多不同解釋:
1. 要等號稱宇宙最強既「28萬億」方案、到底有幾虛實、
2. 央行要等更佳時機、例如日圓升穿100先出手、
3. 日本央行已經買左三分一國債,係咪可以無止境咁買?

而家15年以下日本國債,已經全部負利率、可以話完全扭曲晒Yield Curve。
當然、黑田例牌否認貨幣政策有極限,話負利率仲有下調空間等等......下面可以刪字三千。

面數計、日本六月通縮去到三年最大,表面上有充分理由擴大量寬,而細心留意黑田言論,亦表明支持貨幣及財政政策雙結合可以製造協同效應,變相已經係向安倍「投誠」。如果有足夠聯想力,當然可以無限想像。

無論如何、Trader 早上完全可以話係經歷驚心動魄一日,Yen 對美元三上三落,最早一轉先係早上6:30、10:00後又來一次、最驚人係公布結果一刻,日圓真係好似搭直昇機,直上102.7,單日急升2.4%,無拆倉真係分分鐘輸身家!

公平啲講、同上次英國脫歐唔同,市場其實都有幾分預算,估計日圓會大上大落,彭博就以日圓波幅創紀錄與「肥手指」、表明Trader 都預左肯定係大上大落!!

說回日本經濟、經濟學人今期就以「安倍經濟學」,到底學到咩教訓做封面,表明三大LESSONS:
第一係 QQE失效、源於日本企業缺乏外資競爭。

在量寬之下,只懂得持有近十萬億美元金融資產,包括現金,根本無動機轉化成投資。
雖然安倍一力推動企業改革,2012年只有40%企業有獨立董事,而家幾乎全部都有。理論上面對股東要求提高回報,企業就要有創新能力。

但由於缺乏競爭,外資難以進入市場,難構成威脅。

不過話說回來,不是沒有成功例子,以任天堂為例,在香港對沖基金力迫下,終於肯將Pokemon Go推上手遊,之後的故事大家都耳熟能詳啦!

另一教訓係持續既財政赤字原來可以不斷維持,即使赤字不斷擴大,發債成本仍然可以低企,政府不必急於恢復財政平衡。

以日本NET INTEREST PAYMENT 仍是G7中最低,經濟學人揚言,絕對可以成為歐洲國家參考對象。

最後一個教訓係自我實現預言。
簡單講,就係要AIM HIGH!!

安倍經濟學的精綷、就是只要有更多人願意相信時候,先至會真正出現。

呢點,唔知香港想「跑馬仔」的特首候選人,係咪開始心領神匯?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)