人多好辦事

十八屆六中全會今日起一連四日在北京京西賓館召開,超過300個黨高層會出席,議程包括提及當前經濟形勢外,最重要就係修訂黨內監督條例及研究全面從嚴治黨。

明年中共十九大就會召開、外界將六中全面視作未來人事布局關鍵會議,華爾街日報就趁會議召開前夕,以「人多好辦事」做標題,表明習近平係以今次會議,進一步鞏固個人權力。

反貪過去四年,一直係習近平最大工程,因為反貪而下馬既官員數以百萬計,舊年就有超過三十萬黨員被處以紀律行動,今年頭三季數目亦超過25萬。

華爾街日報提出既陰謀論,正正就係指向習近平執行的反貪部署,其實係引入自己既政治盟友,為鞏固個人權力進行部署。

以過去半年為例,一向被視為步入政治局常委既晉升渠道、已經有十多個省委書記被撤換。取代既、全數係被視為習近平既政治心腹,令自己可以進一步鞏固權力。

去年夏天,由一場股災引發的經濟危機,一再突顯習近平同總理李克強對經濟政策既分歧,甚至引起官員對執行政策出現混亂。雖然在權威人士現身後,習李二人表面分歧好似暫時擱置,不過華爾街日報就指,習近平實質上係大幅削弱左李克強既權力及影響範圍。

包括在今年夏天,重整整個共青團、呢個一向被視為李克強既重要支柱,同時亦削減左李克強直豁機構既財政預算。

其實官方對習近平鞏固自己權力,一向都從不避嫌,官方新華社指六中全會,正是以習近平為總書記的黨中央,對全面從嚴治黨作出系統戰略部署。

而當中關鍵之一,會是現在「黨鞭」王岐山,會否再突破常規,繼續在未來五年留任。因為作為中紀委書記,政治局常委王岐山,一向被視為中共黨內反腐急先鋒,係習近平最佳既政治盟友。

因為按照,政治局常委、所謂既"七上八落"規則,67歲可以留任、到68歲就要退休,咁明年69歲的王岐山原本將無望留在政治局。但呢個只係不成文規定,王岐山會否打破潛規則,會係重要指標。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)