立冬之日


今日立冬,地產股就好似美林咁講、迎來一個早到既樓市寒冬。

地產股全線大跌,長實新地新世界都跌近9%至一成,跌幅其實同樓市最淡友瑞信估計既要下跌10%至15%、幾乎一日達成。

但唔好忘記,按瑞信預測有個大前提,就係未來樓價要大跌超過兩成,需求會少兩成半,不過由地產股及樓市反應,似乎兩個市場消化緊既、係兩套唔同既辣招。

新盤成交雖然成交大跌近六成,投資者幾乎絕跡,投資者亦大跌8成,但吊詭既係、唔少新盤一樣有長長人龍,唔通真係反映單靠首置客都頂得著?

好似施老闆之前預測,而家樓市係資金市,除非有一日美國真係重新展開加息周期,否則加息一、兩次,其實不會改變資金流向。更重要係了解而家業主既心態,就係賣左買唔返,佢地既然過去幾年,都受惠資產增值,而家有大把實力持貨,根本唔需要賣。

分析員提出,政府再出辣招、其實係用來換取時間,凍結樓市成交,等待新供應陸續出現,希望可以令供求平衡。不過政府似乎忘記,而家買樓需求,更多是來自內地資金。

以今日公布走資數據,是一月以來最大規模,人民幣貶值不單令發展商來港盲搶地,更多是內地人分散風險,何況佢地以最高稅率計,只係增加6.5%,比本港居民要增13.5至6.5%稅率,顯然佢地有更高承受能力。

所謂見招拆招,樓市辣招照推,但樓照賣、照買!

點拆招? 一簽多樓!
稅務上以單一交易方式一次過買入,多個單位慳稅可以免除繳交15%重稅。

不過有好有唔好,咁做法、總樓價越谷得大、按揭成數就越細,而且將來一旦想逐間賣樓,就需要拆契。

所以大前題買家越有錢,做首期、就越唔受新稅限制,而且只有新盤先至造就到一簽多買咁做! 因為二手放盤極少遇到打孖或以上咁、一齊賣出。

加辣後已經先後有超過10個新盤臨時停售,相信發展商要重新設計新嘅彈性付款安排去化解辣招,相信新樓成交仍會主導樓市。

另一拆招係一手市場,連錄多宗成交係投資者改用子女名義買樓收租,始終資深投資者深明、過去幾次辣招,都係治標不治本,樓價短期震盪之後,仍是易升難跌。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)