做你世界


從前有個人,希望可以將一個小漁村「修橋補路」,連接到一個內陸嘅大城市,憧憬有一日,喺兩地商品往來下,可以令小漁村發展成大城市,點知,一用就係二十五年時間!

胡應湘1983年首次提出興建一條連接香港及珠海的「伶仃洋大橋」,當時胡應湘對自己作為工程師身分好自豪,仲認為興建大橋係有利香港同整個珠三角利益。

豈料至零二年年中,爆發左胡應湘同霍建寧,因為港珠澳大橋「隔空」罵戰。

事緣係喺胡應湘嘅大橋藍圖內,包括左大澳興建貨櫃碼頭,好明顯,咁係直接影響和黃利益。

當時霍建寧話:「你去做世界唔緊要,你就唔好做我世界,咁會死人㗎!」,結果就引發出,胡應湘反擊,一句「李先生變了」,更家將佢同李嘉誠三十年嘅友情一下子撕破。

數番上、七十年代,合和、長實與恒基、大昌和新地合稱地產「五虎將」,直至零三年十月,港珠澳大橋由朱鎔基拍板去馬,李嘉誠當時先主動致電胡應湘,話『之前係大家誤會』。胡應湘當時仲話『無誤會,呢個係立場唔同』。

其實胡應湘同李嘉誠仲有一個相同之處,就係手上戴嘅都係舊款表,誠哥戴精工、而哥頓就鍾意Casio!

不過留意,而家三地政府都無話一定會批比合和。萬一最終好似泰國高架鐵路咁爛尾,到時二十幾年心血咪白費?

其實以胡應湘對呢條嘅投入,當年唔少大圖都係由佢親自畫圖,由單Y到雙Y爭議,以至六線定四線行車,哥頓都係百分百投入比意見。就算真係因為政治或者咩理由令合和無分參與,計我地話,呢條橋胡應湘都絕對值得為佢留名!

忽然記起,當年霍建寧都話,如果胡應湘真係搵到錢起橋,佢一定會打電話恭喜佢,唔知SIR GORDON收到電話未?

留言

匿名說…
爵爵士係值得很尊敬的。香港有幾多有錢佬係不向錢看,但有理想嘅?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將