血色黎明


瑞銀撇帳190億美元、供股150億美元、連續兩季業績虧損。

股價反而升一成二。

金融時報問,點解會係好消息?

市場解讀係,撇帳金額雖然大,但唔似舊年係毫無先兆,至少係市場預期之中。

不過跟據標準普爾估計,次按撥備總額達二千八百幾億美元,現在投資銀行累積只是撇帳千五億美元,未仔壞消息仲會一個接一個。

另一個解讀為好消息,是瑞銀股東肯供股,而雷曼發行可換股優先股亦超額完成。

華爾街日報話,銀行有辦法搵到資金來源,現有股東又唔需要被攤薄權益,銀行亦至少唔需要賤價沽售資產。

另一個憧憬係收購合併,瑞銀今次供股要到五月先完成,市場已經揣測好似係美國銀行、以至摩根大通有能力進行收購,而唔少歐資銀行好似係西班牙SANTANDER就有興趣提出收購,而滙豐行政總裁紀勤亦表明,開始重新留意併購機會。

歷時八個月嘅金融風暴,中間都曾經多次憧憬、以為最差情況已經過去。

好似舊年十月初多個主權基金入市,或者十一月大摩大幅撇帳37億美元,市場都曾經以為最壞情況已經過去,可惜每次都是換來更大失望。

即使見到曙光,但前景仲要視乎盈利前景,大摩估計今年投資銀行盈利會倒退兩成,削減成本包括裁員係當務之急。

事實上,新任瑞銀主席已表明,未來需要進一步重整業務。

金融時報就話,即使金融市場開始見到黎明,呢個黎明都會係非常血腥(Bloody Dawn)。

留言

damon說…
WELCOME BACK IRIS..
可否談談林毅夫.......此君..唉..?!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將