擘價


唔係講香港仔擘價個新盤(雖然睇錯市勁樣衰),講緊的是美國。

彭博有段新聞吸引視線:
「Chuck Prince Finds Selling Home No Easier Than Fixing Subprime」

前花旗總裁Chuck Prince,一幢位於Greenwich的五房大宅,有齊私人泳池、私人地庫酒窖,仲有兩公頃後園,放盤半年,一直無人問津。最近大幅擘價三十萬美元,只係叫585萬美元,都係去唔到貨。

Greenwich第一季樓價跌左百分之八,其實已經唔算多,因為美國目前二十五個中高收入城市中,樓價跌兩成半以上的、比比皆是,至於中西部的地區更不用說。

彭博笑話,連自己層樓都賣唔去,唔怪得一間全球最大銀行會弄得支離破碎,自己最終要執包袱走人。

美國星期二公布的新屋動工,錄得十七年來最大跌幅。

新屋減少,二手樓仲大件事,上個月,斷供或者被銀行收樓嘅個案,有26萬1千宗,比舊年同期多四成八,係連續第29個月上升。

數字代表美國每483個家庭,就有一宗斷供個案。

情況最嚴重嘅州分,仍然係內華達,每118個家庭,就有一宗。

樓市咁低迷,好多業主都搵唔到買家,我地曾經報道過、有當地地產代理就組織睇樓團,幫準業主搵平樓。

睇樓團 ,對香港人嚟講,絕對唔陌生,不過,美國人就可能比較新鮮,而且佢哋睇嘅唔係新樓,而係因為斷供,被銀行收返嘅樓,即係香港人講嘅「銀主盤」。

舉辦睇樓團地產經紀話,部分房屋售價,比兩、三年前,跌咗五成半,但係都無人問津,主要係美國人信心未恢復。喺樓市持續低迷下,呢個係一個商機。

睇樓團收50美元,可以睇十個盤,不過,大家要有心理準備,因為部分單位,外表好新淨,不過屋裡面就熔熔爛爛,買咗之後,要有排執。

留言

匿名說…
Moneycafe:
Where is Iris? dont tell me she is leaving Cable TV...





Patrick
Moneycafe說…
放心,You can still see IRIS in 交易所直播室,周一二的cafe 也是由她主持。

畢竟IRIS都番了很長時間的夜更,就容許她返一下NORMAL吧!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)