1954年


今個星期,有一個市場同一間公司,都跌到去五十四年來最差,市場係講日本股市。

其實佢地就唔係跌到五十四年低位,而係連跌12日,成為一九五四年以來最長跌市。

不過有間公司,股價真係跌到去1954年以嚟最低水平。

今年踏入一百周年的通用汽車GM,在七月二日股價54年來、首次跌穿十美元水平。

經濟學人話,當時喺街到行緊車,應該係「Cadillac Eldorado」凱迪拉克、或者是甲蟲車呢類經典懷舊車,
真係有時光倒流FEEL。

星期三當日,本來通用對上一日出嘅銷售數據好過預期,令投資都對佢前景睇番好啲,點知美林出報告唱淡,指汽車業嘅集資壓力比市場估計嘅仲要大,情況惡化嘅話,通用汽車破產並唔係「無可能嘅事」,仲將佢嘅評級,由買入大幅下調到跑輸大市。

結果就觸發股價急挫一成半,令呢間舊年全球排名第五大市值公司,市值得番56億美元。

其實好似金融時報分析咁、面對住全球原材料包括鋼材價格同塑膠原料大漲價,成本已經係飊升,加埋車仲要用油,經濟又差,連屋都無得住、又點會揸車?

雖然話,GM六月銷售好過預期,但其實通用單係六月分銷售就少左一成八,不過都好過豐田同FORD,以上半年計算,通用銷量就下降左16%,多過豐田6.8%。

有業內人士預計,今年美國汽車銷量將降至1450萬部,係15年來最低。

面對油價高企,GM已經決定跟隨其他行家好似係福特同佳士拿、喺本土推出低馬力嘅慳油汽車,將呢款喺海外市場出售嘅MINI CAR,攞番到美國賣。

呢部一點二公升三門小房車,估計定價只係一萬美元,在油價高過四美金一加侖嘅年代,呢類慳油嘅MINI CAR銷售喺上半年反而增加左三成,話唔定真係可以成為「殺手鐧」。

金融時報都認為,GM破產機會唔大,因為以今年需要支出七十億美元開支計,GM手頭流動現金仍然有60億美元,雖然都係唔多理想,不過估計真係要破產機會應該唔大。

留言

pakman說…
As someone who went to school at Michigan, oh boy.. they are hurting right now.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)